کد خبر: ۲۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴ 03 October 2015
ششمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان (2)

تحلیل آماری داوطلبان هیئت مدیره نظام مهندسی


سازه نیوز: ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان روز پنجشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۴ و در ۱۴ دفتر نمایندگی استان و همچنین اهواز (مرکز استان) برگزار می شود.

به گزارش سازه نیوز در این دوره از رقابت داوطلبان تا این لحظه (روزشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۴) ۹۵ نفر در هفت رشته جایگاه خود را در میان مهندسان عضو به محک آزمایش می گذارند.

براساس آمار ارائه شده بیشترین استقبال در میان گروه عمران با ۵۵ نفر و کمترین حضور هم در رشته ترافیک (فقط یک نامزد) به ثبت رسیده است . در رشته معماری ۱۰ ، شهرسازی ۳ ، مکانیک ۱۰ ، برق ۸ و نقشه برداری ۹ داوطلب حضور دارند.

غیبت روسای نظام مهندسی در انتخابات ششم

لیست دوره ششم حکایت از عدم حضور روسای سابق نظام مهندسی دارد. نظام مهندسی خوزستان که از سال ۶۹ شکل گرفته و از سال ۷۴ اولین دوره کاری هیئت مدیره را تجربه کرد ، تا کنون نام ۵ مدیر را در کسوت مدیریت ثبت نمود که هیچکدام از آنان در این دوره حضور ندارد.

ثبت هویت هیئت مدیره ای برای رشته ترافیک

از زمان تشکیل سازمان تا کنون، رشته ترافیک بطور مستقل نماینده ای نداشته و برای نخستین بار یک داوطلب بعنوان سهمیه رشته ترافیک، داوطلب حضور در انتخابات شده است.

حضور پر رنگ اعضای هیئت رییسه دفاتر نمایندگی در انتخابات

براساس آمار داوطلبان انتخابات ، روسای دفاتر استقبال خوبی برای حضور در ترکیب هیئت مدیره دوره ششم داشته اند. به گواه آمار، شش نفر از روسای اعضای هیئت رییسه دفاتر در این دوره از انتخابات حضور دارند.

حضور اعضای گروهای تخصصی در انتخابات هیئت مدیره

براساس آمار موجود، رشته مکانیک با ۵ داوطلب، نقشه برداری با ۳، معماری با ۲، برق، عمران، شهرسازی و ترافیک هر کدام با یک داوطلب، آمار حضور هیئت رییسه گروهای تخصصی (همچنین انتخابات گروههای تخصصی اسفند ماه ۹۱) را به خود اختصاص داده اند.

بازدید:۵۱۲