کد خبر: ۲۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴ 26 October 2015
شهردار مسجدسلیمان:

بعضی از دوستان نمی خواهند من با بازنشستگی بروم و اصرار دارند یا استعفا بدهم یا استیضاح شوم!


سازه نیوز:در حالی که از گوشه و کنار خبر می رسد حیدری شهردار مسجدسلیمان آخرین روزهای تصدی خود بر مسند شهرداری را می گذراند وی  در یک کنفرانس خبری با اصحاب رسانه مسجدسلیمان شرکت و به بیان ناگفته های دوران دو ساله ی خود به عنوان شهردار مسجدسلیمان پرداخت.

حدود دو سال است که به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم شریف مسجدسلیمان هستم که در این مدت با فراز و نشیب های بسیاری روبرو شدم اما وجدانم آسوده است که تمامی تلاشم را برای خدمت به مردم شهرستان انجام دادم و تا آنجایی که در توان داشتم با توجه به امکانات موجود به عمران و آبادانی شهر پردازم. بی شک حق مردم مسجدسلیمان بیش از این است اما با همکاری بعضی از دوستان شورای شهر و شهرداری تلاش کردیم آنچه در توان داشتیم را انجام دهیم. شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: در مسجدسلیمان محلاتی وجود داشت که بیش از ۳۰ سال آسفالت نشده بود که بنده و همکارانم تلاش کردیم چنین مناطق محرومی را در اولویت رسیدگی قرار دهیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال پیگیری احداث ۲ قبرستان یکی در کنار قبرستان نفتون و دیگری بعد از دانشگاه هستیم که مکاتبات آن با استان انجام و امیدواریم به زودی مجوزات لازم صادر شود. وی گفت:

در حال حاضر ۱ میلیارد چهارصد و پنجاه میلیون تومان حقوق پرسنل شهرداری ست که به دلیل کمبود بودجه و این که متاسفانه بعضی ادارات عوارض شان را پرداخت نکردند با مشکلاتی مواجه شدیم که یک مورد آن عوارض تراکم چاههای نفت بود که در ابتدا ۳۱۶ میلیارد بود که بعد به ۹۲ میلیارد تقلیل یافت. در ابتدا دوستان نفت نظرشان بر این بود در ازای این پول پروژه تعریف شود که متاسفانه همین مسئله هم به سرانجام نرسید. وی ادامه داد: جلساتی را با آقایان عالیپور و پیرامون داشتیم علی رغم قول مساعدی که داده شد به سرانجام نرسید. حیدری با گلایه از اداره ثبت اسناد شهرستان گفت: برای احقاق حق مان از طریق اداره ثبت اقدام نمودیم که متاسفانه ثبت کوتاهی کرد که ما در حال پیگیری هستیم. وی ادامه داد: اگر این طلب وصول شود تحولی در شهر ایجاد خواهد شد که امیدواریم در این رابطه به نتیجه برسیم و حق مردمی که جز آلایندگی تا به امروز چیزی نصیب شان نشده است را بگیریم.

شهردار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شورای شهر باید حامی و پشتبان شهردار باشد اما متاسفانه علی رغم تلاش های زیادی که کردم تا این تعامل ایجاد شود و بتوانیم به مردم خدمت کنیم با بعضی از دوستان شورای شهر طی این ۲ سال موفق به ایجاد تعامل نشدیم و شاید هم یکی از دلایل آن این بود بعضی از این عزیزان نمی خواستند این تعامل برقرار شود. حیدری ادامه داد: شهرداری مجری لوایح و قوانین است که شورا وضع می کند علی رغم آن که ما لوایح درآمدزا و عام المنفعه را برای شورا فرستادیم متاسفانه نه تنها مصوب نشدند بلکه این لوایح برگشت خوردند. ایشان ادامه داد:

شهرداری عمده درآمدش از ساخت و ساز است، در شهر اراضی بسیاری بلاتکلیف مانده اند مثل اراضی ارتش. با دوستان شورای شهر و ارتش چندین جلسه داشتیم و بارها در این رابطه به توافقاتی رسیدیم اما در شورا به نتیجه نمی رسیدند… شهردار مسجدسلیمان گفت: شورای شهر طی ۶ ماه ۲ مرتبه برای من طرح سوال زدند که البته حق قانونی آن هاست اما علی رغم قانونی بودن این کار نشان می دهد بعضی از این دوستان نمی خواهند با شهردار تعامل داشته باشند…

وی گفت: تا روزی که بنده هستم از خدمت رسانی به مردم دریغ نمی کنم. من ۳۲ سال سابقه کار دارم و در تاریخ هفتم آذز ماه امسال بازنشست خواهم شد و تقاضای بازنشستگی به تامین اجتماعی نیز داده ام. بنده در نامه ای از دوستان درخواست نمودم بعد از این تاریخ دیگر شهردار نخواهم بود و از الان به فکر یک جایگزین باشند اما آن ها مجدداً آمدند و به من طرح سوال داده اند که جای سؤال دارد؟!

وی گفت: امروز (یکشنبه) ساعت ۸ باید برای پاسخگویی به سوالات در شورا حاضر شوم اما گویا خیلی از دوستان شورای شهر اعتقادی به ادامه کار با من ندارند. گویا بعضی از دوستان نمی خواهند من با بازنشستگی بروم و اصرار دارند یا باید استعفا بدهم یا استیضاح شوم!

وی در پایان سخنان خود گفت: از مردم خوب و شریف مسجدسلیمان و همچنین اصحاب رسانه می خواهم من را حلال کنند و انشالله اگر قصوری از جانب من بود ببخشند. شما زبان گویای ما هستید، دیگر اصراری بر ماندن ندارم پیش وجدان خودم آسوده هستم که از همه توانای ام جهت آبادانی مسجدسلیمان استفاده کرده ام.

مرجع :باشگاه روزنامه نگاران مسجد سلیمان

بازدید:۱۲۱۹