کد خبر: ۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰ 21 December 2011

برگزاری کنفرانس پوستری مهندسی مکانیک


نخستین کنفرانس پوستری گروه مهندسی مکانیک در دانشگاه شهیدچمران اهواز با ارائه 28 مقاله در سرسرای دانشکده مهندسی برگزار شد.افشین قنبر زاده مدیر گروه مهندسی مکانیک ظهر امروز در حاشیه برپایی این کنفرانس اظهارداشت: در این کنفرانس پوستری که برای نخستین بار در این دانشکده برگزار شده، 28 مقاله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا به صورت پوستر ارائه گردیده است.
وی هدف از برپایی این کنفرانس را معرفی فعالیت‌های انجام شده دانشجویان گروه مهندسی مکانیک به منظور آشنایی بازدید کنندگان به ویژه اساتید گروه‌هایی همچون مهندسی مواد و مهندسی برق برای انجام کارهای مشترک و تعامل با بخش‌های مرتبط عنوان کرد.
قنبرزاده استقبال بازدید کنندگان از این کنفرانس را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: آثار تحقیقاتی و مقالاتی که به صورت پوستر ارائه شده عمدتا در ارتباط با صنعت بوده و تلاش می‌شود گره‌های صنعت در قالب پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای گروه مکانیک گشوده شود.
وی سطح کیفی مقالات را در حد بالا ذکر کرد و افزود: مقالات پوستری با حضور و کنترل علمی اساتید راهنما تهیه شده و دانشجویان ارائه شده برای توضیح درباره مقاله خود حضور دارند.
این عضو هیئت علمی گروه مکانیک دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری کنفرانس سالانه انجمن مهندسان مکانیک ایران به عنوان معتبرترین انجمن و تشکل در این شاخه علمی در سال 1391 به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد و گفت: برگزاری کنفرانس پوستری به نوعی مقدمه و آماده‌سازی برای برگزاری این رویداد بزرگ بین المللی توسط گروه مکانیک دانشگاه است.
قنبرزاده اظهار امیدواری کرد: کنفرانس گروه مکانیک به طور سالانه با همراهی و حضور همه گروه‌های آموزشی دانشکده مهندسی برگزار شود.
وی در پایان با اشاره به استقرار صندوق‌های رای گیری برای انتخاب پوسترهای برتر این کنفرانس، گفت: عصر امروز در مراسم اختتامیه سه پوستر منتخب از  نگاه هیئت علمی و سه پوستر منتخب عموم بازدیدکنندگان معرفی شده و به همه ارائه دهندگان مقاله در این کنفرانس هدایایی اعطا می‌شود.

بازدید:۲۵۳