کد خبر: ۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۰ 28 December 2011

مردم به مزيت روحيه‌افزايي تغييرات دكوراسيون توجهي نمي‌كنند




يك طراح دكوراسيون گفت: متاسفانه مردم فكر مي‌كنند كه طراحي دكوراسيون فقط مختص قشر خاصي است و اصلا به مزيت روحيه‌افزايي و نشاط بصري تغييرات دكوراسيون توجهي نمي‌كنند.


 


امل يگانه اظهار كرد: نمونه‌هاي مختلفي از طراحي دكوراسيون در شهر همچون ايجاد آبشار مصنوعي و نورپردازي ديده مي‌شود كه مردم با ديدن اين مناظر جلب آن‌ها شده و علاقه دارند كه بيشتر از اين مناظر استفاده كنند.


 


وي افزود: بر خلاف كساني كه فكر مي‌كنند معماري مساله‌اي كليشه‌اي است، اما معماري مهمترين اصل در فضاها است. متاسفانه در حال حاضر افراد غيرمتخصص وارد كار طراحي شده‌اند و مردم نيز بدون اطلاع از وجود افراد متخصص، به سراغ فروشندگان و يا نصب‌كنندگان دكوراسيون مي‌روند كه اين افراد معمار نيستند.


 


اين طراح دكوراسيون عنوان كرد: در ادارات نيز به مساله طراحي دكوراسيون اهميتي داده نمي‌شود و به جز رنگ‌هاي سفيد، خنثي و يا قهوه‌اي رنگ ديگري در اين مكان‌ها ديده نمي‌شود. بازسازي دكوراسيون ادارات تاثير بسياري در روحيه كاركنان دارد و حتي اين تغيير دكوراسيون مي‌تواند پوشش كاركنان را هم تغيير دهد.


 


يگانه با بيان اين‌كه طراحي دكوراسيون از سرويس‌هاي بهداشتي تا دفاتر مهم و سالن‌هاي مجالس و در واقع در همه جا كاربرد دارد، گفت: بي‌اطلاعي مردم و كمبود تبليغات لازم در زمينه دكوراسيون و طراحي از دلايل استقبال كم مردم از اين مساله است.





بازدید:۱۶۷
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
0
مطالب به جاومفیدی بود افتحارمی کنم که چنین فرزندانی دراین زمینه کارمی کنند