کد خبر: ۳۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵ 10 November 2016
معاون شهردار تهران در جمع اعضای تعاونی مسکن منطقه19:

پروژه "باران" فعال می شود

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران صبح امروز با حضور در محل پروژه تعاونی مسکن باران منطقه ١٩ و در دومین نشست با اعضای این تعاونی بر رفع مسائل و مشکلات موجود و ارائه تسهیلات بانک شهر به منظور تسریع و تسهیل در پیشرفت پروژه باران تاکید کرد.
سید جعفر تشکری هاشمی گفت: خانه دار شدن همه همکاران، هدف اصلی مدیریت شهری و مورد تاکید شهردار تهران است و لذا تمام تلاشمان بر این است تا چه همکاران در شهرداری و چه افرادی که سهام اعضای تعاونی را خریداری کرده اند، خانه دار شوند.


وی تصریح کرد: شناخت اعضاء و خریداران و نحوه مشارکت آنها در پروژه، نخستین اقدامی است که باید تا پایان هفته جاری صورت گیرد.


معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تصریح کرد: تفکیک سهامداران این پروژه از سایر پروژه های منطقه از دیگر اقداماتی است که باید در اولین فرصت صورت گیرد .

تشکری هاشمی از ارائه تسهیلات بانک شهر به اعضای تعاونی مسکن خبر داد و گفت: با معرفی اعضا به بانک شهر، وام ٥٠ میلیون تومانی برای هزینه در پروژه مسکن باران به اعضای این تعاونی ارائه خواهد شد.


 معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد: تلاش می کنیم تا در چهارچوب قوانین و مقررات برای خانه دار شدن همه همکارانی که عضو تعاونی هستند کمک کنیم.

بازدید:۴۸۲
منبع: ایسنا