کد خبر: ۳۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵ 24 November 2016

سهم هر استان از شورای مرکزی هفتم چند عضو است؟

شنیده ها حاکی از آن است که اعضای شورای مرکزی هفتم توسط مقام عالی وزارت انتخاب شده و در جمع 25 نفر عضو اصلی و 7 نفر عضو علی البدل ترکیبی از 25 استان وجود دارد.
 با پایان یافتن دوره سه ساله شورای مرکزی ششم به احتمال زیاد تا چندین روز آینده 25 عضو اصلی و 7 عضو علی البدل سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برای دوره هفتم توسط وزیر راه و شهرسازی رسما معرفی خواهند شد.

طبق اخبار شنیده شده در جمع اعضای شورای مرکزی هفتم نظام مهندسی که شامل 25 نفر عضو اصلی و 7 نفر عضو علی البدل هستند که 6 استان هم هیچ نماینده ای ندارند.

در این لیست غیر رسمی نام دو تن از اعضای اصلی و دو عضو علی البدل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به چشم می‌خورد.

همچنین ترکیب استانی لیست اعضای شورای مرکزی هفتم به ترتیب از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز،کرمان، گلستان، زنجان، خراسان شمالی، یزد، آذربایجان شرقی، کردستان، لرستان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کرمانشاه، ایلام، اردبیل، سمنان، همدان و قزوین- «یک عضو اصلی» و از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس و استان مرکزی - «دو عضو اصلی» ، از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و استان آذربایجان غربی «یک عضو اصلی و یک عضو علی البدل» و از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، خراسان رضوی و گیلان «یک عضو علی البدل» انتخاب شده است.



بازدید:۸۹۶
منبع: صما