کد خبر: ۳۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ 06 December 2016
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

بررسی طرح تفحص از شهرداری تهران با حضور قالیباف در مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از بررسی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در بحث سرمایه گذاری ها با حضور شهردار تهران خبر داد.
صدیف بدری  با اشاره به جزییات جلسه یک شنبه(14 آذر) کمیسیون عمران مجلس، گفت: در این جلسه بحث تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مورد بررسی واقع شد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ در این جلسه سوال نمایندگان و توضیحات محمدباقر قالیباف شهردار تهران کل وقت جلسه را به خود اختصاص داد از این رو برای جمع بندی این بحث ادامه بررسی ها به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.

وی با اشاره به دلیل مطرح نشدن املاک نجومی در جلسه امروز گفت:‌ از آنجا که کمیسیون به صورت مکتوب از هیأت رئیسه در خصوص رفع ابهام برای بررسی همزمان این مسئله در قوه قضاییه و مقننه نامه نگاری کرده و هنوز جواب مکتوبی دریافت نکرده است به همین دلیل هنوز وارد بحث تحقیق و تفحص از املاک نجومی نشده‌ایم.

بدری ادامه داد: بعد از پاسخ مکتوب هیأت رئیسه مجلس و رفع ابهام در این باره وارد محور دوم تحقیق و تفحص از شهرداری می‌شویم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را شامل سه محور سرمایه گذاری ها،‌ املاک و تراکم فروشی ها دانست و افزود: در این جلسه فقط درباره سرمایه گذاری های شرکت سرمایه گذاری و عمران شهرداری صحبت کردیم.

بازدید:۴۹۹
منبع: صما