کد خبر: ۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ 04 February 2012

ساختمان جايگزين بيمارستان ابوذر اهواز 60 درصد پيشرفت فيزيكي دارد




.


دكتر شاهرخ رئيسيان اظهار كرد: بيمارستان ابوذر اهواز (بيمارستان اطفال) در سال‌هاي جنگ و بر اساس نياز آن زمان ايجاد شد و از آن زمان تاكنون مورد استفاده بوده است؛ اين در حالي است كه ساختمان اين بيمارستان فرسوده است و لازم است بيمارستان ويژه اطفال به مكان مناسب‌تري منتقل شود، در نتيجه موضوع جايگزيني اين بيمارستان در دستور كار قرار گرفت.


وي با اشاره به عمليات اجرايي ساختمان جايگزين بيمارستان ابوذر كه در نزديكي مكان فعلي اين بيمارستان در حال انجام است، افزود: اين پروژه تاكنون 60 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و با توجه به اين‌كه در سال جاري اعتبارات خوبي به اين پروژه اختصاص يافت، ساخت بيمارستان جايگزين با سرعت بيشتري پيش رفت.


رئيسيان تصريح كرد: ظرفيت بيمارستان جايگزين برابر با ظرفيت فعلي بيمارستان است و تلاش شده بيمارستان جديد به‌گونه‌اي طراحي شود كه از ظرفيت بيمارستان كاسته نشود. ساختمان جايگزين بيمارستان ابوذر مطابق با آخرين استانداردهاي جهاني در حال ساخت است و براي افزايش ظرفيت بيمارستان از ارتفاع استفاده شده است.


رئيسيان خاطرنشان كرد: وظيفه ساخت مكان جديد بيمارستان ابوذر بر عهده وزارت مسكن و شهرسازي است، با اين وجود دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور هم بر روند اجراي پروژه نظارت مي‌كند تا بيمارستان جديد در كوتاه‌ترين زمان به بهره‌برداري برسد. پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال آينده بخش فيزيكي پروژه تكميل شود.





بازدید:۳۱۰