کد خبر: ۳۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ 14 June 2017

سعودی‌ها برای جذب خدمه شرکت هواپیمایی قطر دندان تیز کردند

یک شرکت هواپیمایی عربستان سعودی در یک پیام توییتری از خلبانان و سایر خدمه شرکت هواپیمایی قطر ایرویز دعوت کرد به این شرکت ملحق شوند.

شرکت هواپیمایی ارزان قیمت فلای‌ناس در توییتر اعلام کرد از کارمندان سعودی که در ایرباس A۳۲۰  قطرایرویز کار می‌کنند، استقبال می‌کند و از هر کسی که تمایل دارد به فلای‌ناس ملحق شده و در میان خدمه این شرکت کار کند، دعوت می‌کند.

فلای‌ناس در این پیام اعلام کرد علاوه بر خلبانان، کارکنان فروش، امنیت، تعمیر و نگهداری و سایر پرسنل را جذب خواهد کرد.

در بزرگترین بحران دیپلماتیک چند سال اخیر منطقه خلیج فارس، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین و سایر کشورها با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، روابط دیپلماتیکشان را با دوحه قطع کردند.

این کشور سرشار از منابع گاز طبیعی همه این اتهامات را رد کرده است.

در میان تدابیر تنبیهی، عربستان سعودی و متحدانش، پروازهای قطرایرویز را ممنوع کرده و استفاده این شرکت هواپیمایی از فضای هوایی‌شان را قدغن کرده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، تحلیلگران می‌گویند موقعیت قطر ایرویز به عنوان یک شرکت هواپیمایی بزرگ بین قاره ای مورد تهدید قرار گرفته است.

شرکت هواپیمایی فلای‌ناس با هدف گسترش بازار داخلی رو به رشد، در ژانویه قراردادی را با شرکت اروپایی ایرباس برای خرید ۸۰ فروند هواپیمای A۳۲۰نئو به ارزش ۸.۶ میلیارد دلار امضا کرد.
منبع: ایسنا