روابط عمومی سازمان بنادر تغییر کرد
طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی رییس جدید روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.
وی مشتری مداری را یکی از مشخصه های روابط عمومی فعال دانست و افزود: احصای نیازها و خواسته های مشتریان و ذینفعان وظیفه ای است که با برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب به نتیجه منجر می شود.
وی با تأکید بر اینکه تهیه اخبار، گزارش و کارهای روتین اطلاع رسانی باید به صورت جدی و با برنامه ریزی انجام گیرد، خاطرنشان کرد : برگزاری کنفرانس های خبری، ارتباط مؤثر با رسانه ها و برقراری نمایشگاه های تخصصی باید همواره مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه باید برای رسانه های صوتی و تصویری برنامه ویژه ای طراحی شود، توضیح داد: هنوز بخش زیادی از مردم اطلاعات و اخبار روزانهشان را از طریق رادیو وتلویزیون تأمین می کنند؛ بنابراین ارتباط با این رسانه ها باید در چارچوب ضوابط و برنامه ریزی مشخصی صورت پذیرد. خبرنگاران بازوی اصلی تولید و انتقال خبر و گزارش هستند، بنابراین هنر روابط عمومی این است که بتواند یک توازن جدی، فعال و فراگیر با همه این رسانه ها داشته باشد و همه آنها را به یک چشم بنگرد.
رئیس جدید روابط عمومی سازمان بنادر نیز با بیان اینکه اشراف کامل مدیر عامل سازمان بنادر ، باعث دلگرمی و جدیت ما در انجام وظایف می شود، گفت: علی رغم همه اطلاع رسانی و تبلیغات انجام شده در حوزه حمل و نقل دریایی ، هنوز جامعه ما با نقش اجتماعی و کارکرد اقتصادی بندر و دریا آشنا نیست.
امیر نقی اسماعیلی با اعلام اینکه در حال حاضر 115 شبکه رادیو – تلویزیونی در کشور فعال است ؛ اما یک شبکه در ارتباط با دریا و بندر و صنعت دریانوردی نیست ، خاطرنشان کرد : در دوره جدید روابط عمومی سازمان بنادر به دنبال ساختار سازی و ارتقای ظرفیت های ارتباطی و اطلاع رسانی هستیم.
وی با بیان « هرنفر یک روابط عمومی است » ، از همه مدیران و کارشناسان خواست در حوزه خبر و اطلاع سازی کمک و همراه روابط عمومی باشند.
بازدید:۷۳۲
منبع: تسنیم نیوز