کد خبر: ۳۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ 19 June 2017

مقصد آینده رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کجاست؟

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر چهارم تهران احتمالا یکی از گزینه‌های وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.
دوره چهارم شورای شهر تهران به زودی به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده سیاسی و شغلی اعضای فعلی شورای شهر به گوش می‌رسد.

بر اساس اخبار غیررسمی یکی از وزارتخانه‌هایی که در کابینه بعدی حسن روحانی تغییر خواهد کرد وزارت راه و شهرسازی است. گفته می‌شود یکی از گزینه‌های جایگزینی عباس آخوندی، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران است که سابقه ۶ سال حضور در این وزارت خانه را نیز دارد.

همچنین خبرهایی درباره بازگشت دنیامالی به صندلی ریاست فدراسیون قایقرانی که سابقا ۶ سال در اختیار او بود، نیز شنیده می‌شود. البته به واسطه زادگاه دنیامالی، حضور او به عنوان استاندار یکی از استان‌های شمالی نیز چندان بعید نیست.

احمد دنیامالی دارای دکترای برنامه‌ریزی شهری دانشگاه علوم تحقیقات ایران است و کارشناسی ارشد مهندسی معماری و شهرسازی خود را از دانشگاه علم و صنعت ایران گرفته است. او مدرک کارشناسی عمران خود را نیز از این دانشگاه گرفته و از سال ۷۸ تا سال ۸۴ مسئولیت‌هایی در وزارت راه و شهرسازی داشته است. از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به معاون فنی و زیر بنایی راه آهن جمهوری اسلامی (از سال ۷۸ تا ۸۰)، معاون فنی و مهندسی و عضو هیئت عامل سازمان بنادر و کشتیرانی کشور، معاون وزیر راه و ترابری و رئیس سازمان بنادر وکشتیرانی کشور، معاون فنی و مهندسی شهرداری تهران، مؤسس و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صادرات بندرانزلی و اولین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندرانزلی و رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر تهران اشاره کرد.

بازدید:۴۹۸
منبع: مهر