کد خبر: ۳۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۶ 26 June 2017

پیش بینی وزش باد و بارش پراکنده برای برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد و بارش پراکنده در برخی مناطق کشور، از جوی آرام در سایر مناطق خبر داد.

احد وظیفه  با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در اکثر نقاط کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود، اظهار کرد: امروز برای برخی نقاط استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق یزد، سیستان و بلوچستان در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی مناطق سبب ایجاد گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز سه شنبه صاف، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی گراد و روز چهارشنبه صاف با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد هوای اهواز در روزهای آینده اظهار کرد: هوای این شهر در روز سه شنبه صاف همراه با وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۳۱ و ۴۹ درجه سانتی گراد و روز چهارشنبه صاف همراه با وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۳۲ و ۵۰ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.
منبع: ایسنا