کد خبر: ۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ 02 April 2012

توقف عملیات احداث درمانگاه شفا ویژه بیماراران دیالیزی


مسوول انجمن بیماران كلیوی دزفول گفت:عملیات احداث درمانگاه شفا ویژه بیماران دیالیزی این شهرستان به دلیل مشكلات مالی متوقف شد.   
'مصطفی احسانی نیا ' افزود: انجمن بیماران كلیوی دزفول برای رفاه هرچه بیشتر بیماران كلیوی در سالهای گذشته اقدام به احداث درمانگاهی به نام شفا كرد كه برای احداث این درمانگاه پنج میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برآورد شد.

وی گفت: با توجه به اینكه انجمن مردمی است و تأمین اعتبارات فقط با كمك و مساعدت خیرین صورت می گیرد با پیگیریهای بسیار زیاد انجمن حمایت از بیماران كلیوی مجوز ساخت این درمانگاه توسط مسكن و شهرسازی در زمینی به مساحت چهار هزارو552 متر مربع در منطقه زیبا شهردزفول داده شد و مدیریت شركت بلور كاوه مبلغی افزون بر 136 میلیون ریال خرید زمین مورد نظر را تقبل كرد.

احسانی نیا تصریح كرد: با پیگیری های به عمل آمده و مساعدت خیرین مراحل پروانه ساخت ،نقشه كشی و ابتدایی احداث درمانگاه انجام شد و در سال 90 نیز با صرف هزینه ای افزون بر 400 میلیون ریال دیوار كشی ساختمان درمانگاه انجام شد.

مسوول انجمن بیماران كلیوی دزفول افزود: بعضی ارگان ها و ادارات با انجمن همكاری نكرده و عملیات ساخت درمانگاه به دلیل مشكلات مالی در این مرحله متوقف شده است.

وی با اشاره به اهمیت احداث درمانگاه بیماران كلیوی افزود: این درمانگاه شامل آزمایشگاه تخصصی خواهد بود و با احداث و تكمیل پروژه بیماران دیالیزی شهرستان دزفول و شهرستان های همجوار می توانند كلیه آزمایشهای مورد نیاز را در منطقه انجام دهند.

احسانی نیا گفت كه امیدواریم با پیگیری های انجمن و همكاری مسوولان و خیرین هزینه لازم برای احداث این درمانگاه تأمین و احداث شود تا مشكل عزیمت بیماران كلیوی برای انجام آزمایشات به دیگر شهرها مرتفع شود.

وی افزود: انجمن بیماران كلیوی دزفول 110 بیمار كلیوی زیرپوشش دارد و خیرین و نیكوكاران می توانند كمكهای مالی خود را به بیماران كلیوی دزفول را از طریق شماره حساب 343008759 مهر كشاورزی و شماره حساب سیبا ملی 0105758618003 واریز كنند.

بازدید:۲۷۳