کد خبر: ۳۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶ 15 October 2017

چرا شهربازی پادادشهر هنوز بازگشایی نشده است؟

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز با اشاره به آخرین روند بازسازی سیستم برق شهربازی پادادشهر، تعلل پیمانکار و ایجاد مشکلات در طراحی این شبکه را دلایل تأخیر در بازگشایی این شهربازی دانست.

 محمدرضا فکوریان  اظهار کرد: سیستم برق فرسوده و مستهلک شهربازی پادادشهر اهواز در حال حاضر به علت دستور قضایی و احتمال خطرآفرینی در دست تعویض و بازسازی قرار دارد و با توجه به میزان فرسودگی این سیستم، تصمیم گرفته شد تا کل سیستم برق از شبکه زیرزمینی تا اتاقک‌ها بر اساس آخرین استانداردهای ملی بازسازی شود.

وی افزود: نظارت بر روند تعویض و بازسازی این سیستم برق برعهده شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق اهواز قرار دارد. اوایل شهریورماه امسال قول دادیم که تا اوایل مهرماه،‌ شهربازی بازگشایی شود اما متأسفانه در اواسط کار با مشکلاتی در طراحی این سیستم برق مواجه شدیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز عنوان کرد: همچنین پیمانکار این پروژه در کار تعلل کرد و موجب شد که از نظر زمانی، کار به طول بیانجامد. اما هم از طرف ما و هم از سوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مقرر شده تا ناظران فشار بیشتری بر پیمانکار وارد کنند تا هر چه سریعتر شهربازی بازگشایی شود.

فکوریان ادامه داد: فردا جلسه‌ای با پیمانکار این پروژه داریم که پیشتر به ما قول بازگشایی شهربازی را تا آخر ماه جاری داده بود. پیش‌بینی ما هم همین است که تا آخر این ماه شهربازی بازگشایی شود و مجدداً مردم بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.
منبع: ایسنا