کد خبر: ۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ 26 May 2012

پذيرش دانشجوي كارشناسي مديريت عمران از مهرماه


رئيس دانشگاه آزاد اسلامي باغملك از پذيرش دانشجو در مقطع كارشناسي ناپيوسته رشته مديريت عمران از مهرماه امسال خبر داد.علي خادمي اظهارداشت:‌ دانشگاه 100 تا 150 دانشجو در اين رشته پذيرش مي‌كند. با افزايش اين رشته مجموع كل رشته‌هايي دانشگاه به 7 رشته در مقطع كارداني و كارشناسي رسيد.


 


وي با بيان اين كه از اين تعداد رشته‌ها تنها 4 رشته اين دانشگاه فعال است،‌ افزود: رشته‌هاي زبان انگليسي، تكنولوژي مواد غذايي و زنبورداري در مقطع كارداني به دليل عدم وجود دانشجو غيرفعال هستند. در سال‌هاي گذشته تبليغاتي از سوي دانشگاه جهت جذب دانشجو انجام شد اما اين تبليغات جواب نداد.


 


رئيس دانشگاه آزاد اسلامي باغملك گفت: متاسفانه مسئولان قبلي دانشگاه به دنبال اخذ مجوز رشته‌هاي متنوع و مناسب نبودند و هيچ اقدامي جهت افزايش رشته‌هاي مورد نياز اين دانشگاه انجام نشد.


 


خادمي اظهارداشت: دانشگاه تقاضاي افزايش 6 رشته فني و مهندسي در مقاطع كارداني و كارشناسي را به وزارت علوم ارائه داده است كه به دليل كمبود استاد با اين رشته‌ها موافقت نشد.


 


وي با اشاره به اين‌كه اين دانشگاه داراي 940 دانشجو است، ادامه‌داد: با توجه به فارغ‌التحصيل شدن 300 دانشجو در سال جاري، منابع مالي دانشگاه محدود و با بحران مالي شديد روبه‌رو مي‌شود.


 


رئيس دانشگاه آزاد اسلامي باغملك گفت: راه‌اندازي ادارت كارآفريني در دانشگاه‌ها سبب ايجاد راهنماي خوب براي فارغ‌التحصيلان شد. از كانون‌هاي كار آفريني توقع داريم در زمان فارغ‌التحصيلي دانشجويان را رها نكنند و با اعطاي وام، بورس و ارائه راهكار براي كسب و كار، دانشجويان را حمايت كنند.


بازدید:۳۷۵