کد خبر: ۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۱ 23 June 2012

ساختمان "پاسخگویی به مسائل شرعی" در آبادان راه‌اندازی می‌شود


 امام جمعه آبادان گفت: ساختمان مستقل "پاسخگویی به مسائل شرعی" در این منطقه در حال ساخت بوده و به زودی راه‌اندازی می‌شود. آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی اظهار کرد: با توجه به توجهی که مراجع تقلید مختلف به‌ویژه مقام معظم رهبری به استان خوزستان به‌ویژه این شهر ولایتمدار دارد، هر ساله تعداد زوار زیادی به سوی یادمان‌های منطقه عازم می‌شوند.

وی افزود: بیش از 3 میلیون زوار سالانه از سراسر کشور و از طریق مرزهای داخلی و خارجی از جمله عراق، کویت و بحرین وارد منطقه می‌شوند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: نهاد امامت جمعه به‌منظور پاسخگویی به مسائل شرعی مهمانان داخلی و خارجی همچنین شهروندان، ساختمان مجزایی را در مجاورت همین نهاد در حال ساخت و احداث دارد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی از فتاوای سایر مراجع تقلید و به‌ویژه مقام معظم رهبری در منطقه صورت گرفته است.

محمدی اصفهانی گفت: این مرکز با پیوند با بخش‌های اینترنتی و مجهز به تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز، آماده خدمت‌رسانی به مهمانان داخلی و خارجی و پاسخگویی به مسائل شرعی است.

وی بیان کرد: پیش از این مکانی به این منظور اختصاص داده شده بود اما به دلیل حجم گسترده مسائل شرعی و اهمیت این امر، تصمیم به اختصاص بنایی مستقل ضروری احساس می‌شد.

به گفته امام جمعه آبادان همه تلاش نهاد امامت جمعه این منطقه در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی شهروندان در مسائل دینی، شرعی و اسلامی است.

بازدید:۲۴۲