کد خبر: ۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ 01 August 2012

اختصاص 75 میلیارد ریال برای تکمیل مصلای اهواز


فرماندار اهواز گفت: در سال جاری مبلغ 75 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مصلای بزرگ مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اختصاص یافته است.عبدالعزیز فدعمی در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان اهواز اظهارداشت: فاز اول مصلای اهواز با 12 هزار متر مربع مساحت برای استفاده شهروندان ماه گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: فضاهای مناسب ابزار کار فرهنگی هستند و لذا در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی در شهرستان اهواز به احداث، توسعه و تکمیل فضاهای فرهنگی اختصاص داده شده است.

 فدعمی خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای برنامه‌های فرهنگی و بهره‌گیری از برکات قرآن کریم است و خوشبختانه امسال برنامه‌های مناسبی از سوی دستگاه‌های مختلف در این زمینه پیش‌بینی شده و در حال اجراست.

وی برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در مصلای اهواز از روز دهم رمضان، برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآنی، نشست‌های تخصصی قرآنی در دانشگاه‌ها و طرح ضیافت اندیشه با حضور اساتید دانشگاه را از جمله برنامه‌های شاخص در این زمینه عنوان کرد.

فرماندار اهواز همچنین به فعالیت کمیته تخصصی آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: آسیب شناسی و پیشگیری از طلاق دستور کار این کمیته است.

وی تصریح کرد: آموزش مهارت‌های زندگی پیش از ازدواج، برگزاری دوره‌های مهارت‌های زندگی در مدارس، فراگیر نمودن فرهنگ مشاوره و افزایش مراکز مشاوره عمومی، حمایت و توانمندسازی زنان آسیب دیده و استفاده از ظرفیت دفتر مشاوره خانواده حوزه علمیه اهواز از جمله برنامه‌های ارائه شده در این زمینه توسط کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان اهواز به شمار می‌رود.

بازدید:۴۲۲