کد خبر: ۵۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ 06 April 2020

آب پیش زمینه تولید

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توجه به اینکه تولید هر چیزی نیازمند آب است، می توان گفت که برای تحقق نام سال و رسیدن به جهش تولید نیازمند آب هستیم لذا بهره‌وری و استفاده درست از این مایه حیاب امری مهم و ضروری است.
به گزارش سازه نیوز،محمد رضا احمد نسب با اشاره به تاثیر آب در تحقق شعار سال اظهار کرد: آب مایه حیات است و در همه مسائل  به آن نیاز داریم، به طور مثال در مورد ویروس کرونا اگر آب وجود نداشت، قطعا چالشهای زیادی دامن گیر زمین می شد و حتی اگر صنایع به ویژه صنایعی که نیاز به آب دارند،  آب کافی در اختیارشان قرار نمی گرفت قطعا قادر به تولید نبودند.

وی با تاکید بر اینکه نقش آب در تولیدات کشاورزی و صنایع نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و اگر آب نباشد زندگی و تولید نخواهیم داشت، تصریح کرد: آب نقش مهمی در تمام بخش‌های اقتصادی و حتی خدماتی می‌تواند داشته باشد.

تصفیه خانه غرب تهران  امسال وارد مدار می شود

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به تصفیه خانه شماره 6 در غرب تهران، اظهار کرد: فاز اول تصفیه خانه امسال وارد مدار بهره برداری می شود. مجری  طرح شرکت آب منطقه ای تهران است و زمانی که پروژه به اتمام برسد، آن را در اختیار ما قرار خواهند داد. همکاران ما در تعامل خوبی با دوستان آب منطقهای هستند و پیشبینی می شود که در بهار سال جاری فاز اول تصفیه خانه وارد مدار بهره برداری شود.

احمد نسب با بیان اینکه سال گذشته تصفیه خانه هفتم در مدار قرار گرفت که یکی از کارهای بزرگی بود که براساس تحقق شعار رونق تولید در صنعت آب کشور انجام شد، اظهار کرد: امسال هم قرار است تصفیه‌خانه شماره ۶ غرب تهران  وارد مدار شود که این موضوع موجب خواهد شد تا در کیفیت و کمیت آب غرب تهران به یک پایداری مناسب در زمینه تامین و توزیع برسیم.
منبع: ایسنا