کد خبر: ۵۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ 30 April 2020
مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد:

انعقاد تفاهمنامه نوسازی مدارس خوزستان با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از انعقاد تفاهمنامه ای با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) برای ساخت ۴۰ مدرسه به صورت مشارکتی در مناطق محروم در آینده ای نزدیک خبر داد.


به گزارش سازه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، جلسه ای با حضور علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان و مصطفی مجدی نسب جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد.


مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این جلسه اظهار کرد: سه مدرسه سه کلاسه در شهرستان‌های حمیدیه، ایذه و شادگان (پروژه حمیدیه در روستای براجعی، پروژه ایذه در روستای شله دان و پروژه شادگان در روستای اگله) با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حال احداث است که تا قبل از مهرماه ۹۹ به بهره برداری می رسند.

علی قربانی در ادامه بیان کرد: با توجه به دستور مقام عالی وزارت در موضوع جذب مشارکت‌های مردمی و طرح اجرایی تحولی آجر به آجر در دستور کار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در همین راستا به زودی تفاهمنامه ای فی مابین اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) منعقد می شود که با اجرایی شدن آن ۴۰ مدرسه به صورت مشارکتی در مناطق کم برخوردار استان احداث خواهد شد.