کد خبر: ۵۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ 11 July 2020
در راستای اجرای طرح آجر به آجر انجام شد؛

تفاهم نامه تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه روزی در سوسنگرد

مدرسه سازی و ایجاد فضای مناسب برای تحصیل یکی از مهمترین اقدامات در جهت آگاهی بخشی و سواد آموزی دانش آموزانی است که آینده جامعه را تشکیل می دهند.





به گزارش سازه نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تفاهم نامه تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه روزی سوسنگرد توسط اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با حضور علی قربانی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد ، زدوار معاون مشارکت های مردمی و صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان امضا شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: بزرگترین سرمایه یک جامعه نیروی انسانی است که باید از کیفیت و آموزش لازم برخوردار باشد و اگر می‌خواهیم  شرایط جامعه تغییر پیدا کند و به سمت توسعه حرکت کنیم باید بر روی آگاهی جامعه سرمایه‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: مدرسه سازی و ایجاد فضای مناسب برای تحصیل یکی از مهمترین اقدامات در جهت آگاهی بخشی و سواد آموزی دانش آموزانی است که آینده جامعه را تشکیل می دهند.

قربانی ادامه داد: کسی که در راه مدرسه سازی قدم برمی دارد بر روی معرفت و انسان سازی سرمایه گذاری کرده و تا ابد ادامه خواهد داشت.

مدیرکل نوسازی مدارس ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز گفت: طرح آجر به آجر برای حضور همگانی مردم از دانش آموز ابتدایی گرفته تا بزرگترین خیرین مدرسه ساز برای شرکت در امر مدرسه سازی ایجاد شده است ، پیگیری برای حضور سایردستگاه ها در طرح آجربه آجر از جمله اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در همین راستا تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان منعقد شد که در آن کمیته امداد متعهد شد هنرستان کشاورزی شبانه روزی را در شهرستان دشت آزادگان تکمیل و تجهیز نماید.

قربانی در پایان ضمن تقدیر از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: بر اساس این تفاهم نامه در شهرستان دشت آزادگان تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه روزی سوسنگرد با مساحت هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال که سهم خیر ۱۶ میلیارد ریال بهمراه تامین هزینه ۵۰ درصدی از خرید تجهیزات و سهم دولت ۸۴ میلیارد ریال می باشد.

گفتنی است : ۷ فضای آموزشی با ۵۱ کلاس درس تا پایان امسال در شهرستان دشت آزادگان به بهره برداری خواهد رسید.
برچسب ها: نوساری مدارس