کد خبر: ۵۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹ 22 September 2020
در راستای طرح آجر به آجر صورت گرفت ؛

انعقاد تفاهم نامه احداث مدرسه ۲ کلاسه در شادگان

در راستای طرح آجر به آجر تفاهم نامه احداث مدرسه ۲ کلاسه در روستای حسین بگی شهرستان شادگان با مشارکت خیر مدرسه ساز "عباس شهیدی" به امضاء رسید
به گزارش سازه نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، با حضور علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ، زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خیر نیکوکار عباس شهیدی تفاهم نامه احداث مدرسه ۲ کلاسه در روستای حسین بگی شادگان منعقد شد. 
 مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه خیرارجمند گفت: خیرین مدرسه ساز با دستان پر مهر و سخاوتمند خود راه علم آموزی را برای دانش آموزان خصوصا مناطق محروم و کم برخوردار هموار و به رشد استعداد و تحقق رویاهایشان کمک شایانی کردند. 
وی افزود : خيرانی كه لذت زندگی را در تحقق رويای اين دانش آموزان يافته اند و با ساخت مدرسه تعلیم و تربیت را در کشور گسترش می دهند به ثواب و آرامش وصف ناشدنی دست می یابند.
 قربانی خاطرنشان کرد : تفاهم نامه احداث مدرسه ۲ کلاسه در روستای حسین بگی شهرستان شادگان با اعتباری بالغ بر  ۳۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیر نیکوکار حسین شهیدی به امضاء رسید.
 رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در حاشیه این جلسه اظهار داشت : خیرین انسان های والا و متعالی که با درک درست اولویت را به نظام تعلیم و تربیت اختصاص دادند و مال و ثروت خویش را امانت الهی دانسته و آن را به این چشمه زاینده بخشیدن تا پایه های آموزش و پرورش را مستحکم کنند. 
صالحپور افزود : امیدوارم خیرین در این راه درستی که انتخاب کردند پایدار و استوار گام برداشته و در جهت محرومیت زدایی و عدالت آموزشی کمک کنند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نشود.