کد خبر: ۵۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ 16 February 2021

پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه خوزستان در ایذه افتتاح شد‌

پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه خوزستان در دهستان سوسن شرقی ایذه با حضور سردار سرتیپ شاهوارپور افتتاح شد.

به گزارش سازه نیوز به نقل از تسنیم ،صبح امروز پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه در دهستان سوسن شرقی ایذه با حضور فرمانده سپاه ولی عصر(عج)خوزستان افتتاح شد.

سرگرد مجدی نسب جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر(عج)خوزستان درباره فعالیت‌های جهادی سپاه در این منطقه اظهار داشت: مجموعه قرارگاه پیشرفت و ابادانی بیش از 3 سال است در این منطقه در حال محورمیت زدایی است و در این منطقه برای توانمندسازی مردم پروژه‌های مختلفی را طراحی کرده است.

وی افزود: در بخش‌های مختلفی مانند تربیتی، سلامت، فرهنگی و معنوی در حال فعالیت هستیم و اولویت اصلی گروه‌های جهادی توانمندسازی مردم است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر(عج)خوزستان گفت: منطقه سوسن ایذه یک منطقه پر ظرفیت است که برای توانمندسازی این ظرفیتها بخش های آموزشی مانند ساخت مدرسه و مسجد دیده شده است.

وی بیان داشت: در بخش خدمات رسانی دکلهای برق نصب شده و همچنین آب 19 روستا در حال پایدار شدن است و همچنین بخشی از مسیر رود را از محل زندگی افراد دور کردیم که در اثر سیلاب دچار مشکل نشوند.

سرگرد مجدی نسب گفت: اولویت اصلی گروه‌های جهادی توانمندسازی و انسان سازی است تا بتوانیم در هر منطقه نیرو جهادی تربیت کنیم و با کمک همین افراد محرومیت زدایی کنیم.