کد خبر: ۵۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ 17 April 2021

پیام سپاه خوزستان به مناسبت روز ارتش

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش سازه نیوز به نقل از سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در این پیام آمده است:

"ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام وابسته شاهنشاهی و جنگ روانی علیه ارتش و معرفی آن به عنوان نیروی ضد مردمی و عامل امپریالیسم و نیز زمزمه شدن شعار شیطانی انحلال ارتش، با تدبیر، دور اندیشی و اقدام انقلابی حضرت امام خمینی (ره) در پیام تاریخی ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ متولد شد و نه تنها آمال و آرزوهای دشمن را باطل ساخت بلکه با سازمان یافتن مجدد و متناسب با هدف‌گذاری نظام جمهوری اسلامی به یک ارتش ولایتمدار، مکتبی و انقلابی برای حراست و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور تبدیل گردید.

بی شک نقش‌آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز ارتش در هشت سال دفاع مقدس و در خنثی‌سازی فتنه‌ها و بحران‌آفرینی‌های استکبار جهانی و ضد انقلاب داخلی و خارجی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز موجب شد تا امامین انقلاب مصادیق معرفی «ارتش انقلابی»، «رسالت محور» و «تکلیف مدار» را در توصیف ارتش به کار ببرند. پیشرفت‌های راهبردی و همچنین بازدارنده ارتش در حوزه‌های نظامی، سپر دفاعی جمهوری اسلامی ایران را مستحکم از همیشه ساخته است و همین امر موجب بیمناکی و هراس جبهه دشمن گردید.

سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن تبریک این روز عزیز و گرامی به ارتشیان دلاور و خانواده‌های گرامی آنان به ویژه شهدای معزز ارتش اطمینان می‌دهد که علی‌رغم توطئه‌ها و تبلیغات دشمن برای تضعیف دژ دفاعی کشور به ویژه ارتش و سپاه، این دو لشکر الهی تحت الطاف الهی و عنایت حضرت ولی عصر(عج) و رهبری امام خامنه‌ای مد ظله العالی، مستحکم و با صلابت‌تر قدرت دفاعی کشور را تضمین و دشمنان خیره سر را از هرگونه اندیشه و عمل پلید بر حذر می‌کنند.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج) خوزستان"