کد خبر: ۵۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ 25 May 2021
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خبر داد:

مددجویان مانه‌وسملقانی خانه‌دار می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از آغاز ساخت ۴۰۱ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان مانه‌وسملقان در قالب انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین کمیته امداد، بنیاد علوی و بنیاد مسکن خبر داد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایرنا ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از آغاز ساخت ۴۰۱ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان مانه‌وسملقان در قالب انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین کمیته امداد، بنیاد علوی و بنیاد مسکن خبر داد.

مجید الهی راد، در جلسه هماهنگی تفاهم‌نامه احداث مسکن محرومین با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن اظهار کرد: طی این تفاهم‌نامه سه‌جانبه منعقدشده احداث ۴۰۱ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مانه‌وسملقان پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه برای احداث این واحدها، اعتباراتی به‌صورت بلاعوض توسط کمیته امداد و بنیاد مستضعفان هزینه می‌شود، افزود: همچنین از تسهیلات بانکی بنیاد مسکن و آورده مددجویان نیز برای تکمیل این پروژه‌ها استفاده می‌شود.

گفتنی است که هم‌اکنون ۱۹۰ خانوار نیازمند در قالب این طرح شناسایی‌شده و با ورود میدانی امدادگران و همکاران بنیاد علوی تا چند روز آینده تمامی این خانوارها شناسایی و برای شروع به ساخت مسکن آن‌ها اقدام می‌شود.