کد خبر: ۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۱ 18 November 2012

ضرورت تخصصی برگزار شدن نمایشگاه کامپیوتر


مدیرعامل شرکت تراشه نگار پاسارگادگفت: امیدواریم امسال با هماهنگی و تخصصی تر شدن آن شاهد ارتقا کیفیت برگزاری نمایشگاه باشیم.


فریدون جباری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صنعت ساختمان خوزستان اظهار داشت: به منظورمعرفی خدمات و سرویس های جدید شرکت به مردم، برای سومین بار در نمایشگاه تجهیزات کامپیوتری حضور پیدا می کنیم.


وی ارائه سرویس های اینترنتی به مردم را محور فعالیت های این شرکت عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات ارتباطی بین دکلهای حفاری و اکتشاف نفت و ارئه تجهیزات ویدئو کنفرانس ، دوربین های مدار بسته و تجهیزات هوشمندسازی مدارس از جمله سرویس های جدید این شرکت هستند.


جباری بیان کرد: این شرکت اولین ارئه دهنده تجهیزات هوشمندسازی مدارس در استان است.


مدیرعامل شرکتISP با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را از سال 88 آغاز کرد ، گفت: این شرکت دارای مجوز فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و خدمات رادیویی کشور و نیز مجوز فعالیت از شورای عالی انفورماتیک کشور است.


وی ادامه داد: این شرکت قادر است تمام سرویس های اینترنتی اهواز را انجام دهد و هم اکنون سرویس های اینترنتی بی سیم و ADSL را در اهواز و غرب اهواز تا فاصله نقطه صفر مرزی کشور و خرمشهر ارائه می دهد.


جباری خاطرنشان کرد: این شرکت از 11تا 14 آذرماه در نمایشگاه کامپیوترو تجهیزات وابسته به آن حضور می یابد.


مدیرعامل شرکتISP با اشاره به ضرورت تخصصی برگزار شدن این نمایشگاه تصریح کرد: طی دو سال گذشته فرایند برگزاری نمایشگاه به دلیل تخصصی نبودن آن راضی کننده نبود و امیدواریم امسال با هماهنگی و تخصصی تر شدن آن شاهد ارتقا کیفیت برگزاری نمایشگاه باشیم.


وی تصریح کرد: مسئولان به شرکتهای فناوری اطلاعات بهای زیادی نمی دهند واین در حالی است که جایگاه فناوری اطلاعات در استان خوزستان قدیمی تر از پایتخت و تهران است و لازمه بهبود این وضع معرفی شرکتهای فعال در این زمینه در استان است.



بازدید:۲۶۲