کد خبر: ۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ 01 May 2013

همایش ملی معماری داخلی در تبریز برگزار می شود


همایش ملی معماری داخلی 25 و 26 اردیبهشت امسال در مجتمع فرهنگی ورزشی صدرا تبریز برگزار می شود.به گزارش روابط عمومی همایش ملی معماری داخلی تبریز،سید حسین هاشمی دبیرهمایش در جمع خبرنگاران با بیان این خبر افزود:این همایش در 6 محور پیشینه شکل گیری طراحی داخلی،عناصر طراحی داخلی ،روند طراحی داخلی ،تاثیر کیفیت فضا بر روان انسان ،شیوه های مناسب برای طراحی فضاهای آپارتمانی با مساحت کم و فرهنگ و طراحی داخلی به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد:علاوه بر 6 کارگاه یاد شده 3 کارگاه ارائه تکنیک های عکاسی در معماری داخلی ارائه تکنیک های طلایی V-Ray و زبان تخصصی معماری داخلی نیز در این همایش دو روز برگزار می شود.

دبیر همایش ملی معماری داخلی تبریز اضافه کرد:در این همایش دکتر فاطمه کاتب فارغ التحصیل معماری از انگلستان و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا،مهندس علیرضا قهاری رئیس انجمن مفاخر معماری ایران، مهندس کوروش دیباج طباطبایی فارغ التحصیل معماری از انگلستان و استاد دانشگاه، مهندس محمدرضا رسول زاده رئیس انجمن صنفی معماران آذربایجان شرقی،دکتر امیر حسین فرحی نیا ،مهندس هدایت شهبازی ومهندس سعید توفیقی به برگزاری کارگاه و سخنرانی خواهند پرداخت.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه در جنب این همایش که توسط انستیتو مبنا با همکاری انجمن مفاخر معماری ایران در تبریز برگزار می شود مسابقه طراحی و معماری داخلی نیز باهدف ترویج واشاعه الگوهای مطلوب ومناسب درمعماری داخلی،ارتقاءکیفیت فضاهای داخلی و... نیزبرگزار خواهد شد که دانشجویان و فارغ النحصیلان رشته معماری و شهر سازی می توانند برای آگاهی از شرایط ثبت نام وارسال آثار خود به پایگاه اینترنتی www.idc92.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 04115431394 دبیر خانه برگزاری همایش تماس حاصل نمایند.

وی در پایان تاکید کرد:پس از دریافت و داوری آثار سه اثر برتر توسط اساتید همایش معرفی شده و از برگزیدگان مسابقه در اختتامیه همایش با اهدای جایزه نقدی، تندیس و تقدیر نامه تجلیل خواهد شد.

بازدید:۳۹۲