کد خبر: ۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ 16 June 2013

توقف ساخت زمين چمن دهدز به علت كمبود اعتبار


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهدز از رهاشدن ساخت يك زمين چمن در اين شهرستان خبرداد.نورالله داوودي  اظهار‌كرد: زماني‌كه من اين مسووليت را برعهده گرفتم، يك سانتي‌متر هم فضاي ورزشي نداشتيم ولي با حمايت‌هاي گرشاسبي (مديركل ورزش و جوانان استان) و مردم توانستيم دو سالن ورزشي كه يكي از آن‌ها چندمنظوره و ديگري تمريني است را احداث كنيم.



وي ادامه‌داد: سال گذشته نيز پروژه احداث زمين چمن فوتبال كليد خورد كه تا چند ماه كار خوب پيش رفت ولي نزديك به هفت ماه است كه به علت كمبود اعتبار در مرحله خاك‌ريزي رها شده است.



سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهدز با اشاره به اين‌كه سال گذشته از طرف اداره‌كل ورزش و جوانان استان يك ريال هم به ما داده نشد، گفت: بودجه هيات‌هايمان را از طريق اجاره سالني كه در اختيار داريم، به دست مي‌آوريم.



وي به فعاليت هيات‌هايي ازجمله فوتبال، كشتي، واليبال، شطرنج و همگاني در اين شهرستان‌ اشاره و بيان‌كرد: ما در ماه حداقل چهار يا پنج مسابقه به مناسبت‌هاي مختلف در سطح شهرستان برگزار مي‌كنيم.



داوودي درخصوص وضعيت ورزشكاران دهدز بيان‌كرد: اين شهرستان استعدادهاي زيادي در ورزش‌هاي رزمي دارد و حتي مقام‌هاي كشوري نيز در اين ورزش‌ها به دست آورده‌ايم. در رشته‌هاي واليبال و كشتي هم پيشرفت‌هاي خوبي داشتيم و تيم واليبال شهرستان را نيز براي ليگ امسال خوزستان آماده كرده‌ايم.



وي با بيان اين‌كه در اين شهرستان باشگاه ورزشي‌اي فعاليت ندارد، گفت: در تلاش هستيم كه  باشگاه‌هاي ورزشي تشكيل دهيم. در حال حاضر بيشترين مشكل ما در زمينه مسايل مالي است؛ ما اسپانسر نداريم و كسي در اين زمينه حمايت‌مان نمي‌كند.

بازدید:۲۳۱