کد خبر: ۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲ 27 October 2013

ابتکار فردا به خوزستان سفر می‌کند


سازه نیوز:استاندار خوزستان از سفر  رییس سازمان محیط زیست  کشوربه این استان خبر داد و گفت: این سفر فردا به‌ منظور رسیدگی به مشکلات حوزه کارون انجام خواهد شد.عبدالحسن مقتدایی اظهار کرد:  رییس سازمان محیط زیست  کشوردر سفر خود علاوه بر کارون به مشکلات سد گتوند، هورالهویزه، هور شادگان و موضوع ریزگرد‌ها رسیدگی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مشکلات سد گتوند و رسیدگی به روستاهای حومه آن از موضوعات بسیار مهم در این سفر خواهد بود که امیدواریم هر چه سریع‌تر برطرف شود.

استاندار خوزستان افزود: رییس سازمان محیط زیست  کشوردر سفر خود با دوستداران محیط زیست و به ویژه کارون جلسه‌ای برگزار خواهد کرد و به مشکلات زیست محیطی استان رسیدگی می‌کند.

وی در خصوص زنجیره انسانی حمایت از کارون که در چند روز گذشته در حاشیه کارون تشکیل شده بود، تصریح کرد: تشکیل این زنجیره حرکت خوبی بود و موجب شد که مسئولان به حوزه کارون رسیدگی کنند.

مقتدایی در پاسخ به این پرسش که اگر بار دیگر این زنجیره تشکیل شود از آن حمایت خواهید کرد، گفت: من بار‌ها حمایت خود را از این زنجیره اعلام کردم اما دیگر نیازی نیست که این کار ادامه داشته باشد چون طرح زنجیره حمایت از کارون به گوش مسئولان رسیده است و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در همین راستا به استان سفر می‌کند

مرجع :فارس

بازدید:۲۹۹