کد خبر: ۱۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۲ 04 January 2014

توجه به ورزش مهندسان یکی از برنامه های مهم شورای مرکزی است


سازه نیوز:سید مهدی هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پیامی به  پنجمین دوره مسابقات کشوری فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها تاکید کرد : توجه به مقوله ورزش همگانی و ورزش قهرمانی در بین اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان یک ضرورت است و باید در تامین سلامت و ایجاد تنوع در فعالیت های روزمره مهندسان به آن پرداخته شود و در برنامه ریزی های کوتاه مدت ، میان مدت و دراز مدت در دستور کار قرار گیرد .

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، متن این پیام به شرح ذیل می باشد :

 
بسمه تعالی
با درود به روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و آرزوی طول عمر با عزّت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همة خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از زحمات دست اندرکاران پنجمین دوره مسابقات کشوری فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به جهت میزبانی مسابقات قدردانی می نمایم.

 
ورزش ، تحصیل و تهذیب توصیه ای به یاد ماندنی از سوی رهبر معظم انقلاب است که می تواند راه سعادت بشریت را در پرتو معنویت  ، قرآن کریم و اهل بیت عصمت وطهارت به ارمغان آورد .

 
به راستی که ورزش همواره مورد تاکید بزرگان دین بوده و هست و نباید از برنامه ها و کارهای روزمره انسان خارج شود .

 
بدین جهت است که توجه به ورزش چه در بعد فردی و چه در بعد جمعی و اجتماعی آن می تواند فواید بسیاری برای فرد و جامعه ایجاد نماید که نتایج آن به سلامتی ، نشاط و موفقیت در سایر امور زندگانی و اجتماعی می انجامد .

 
خوشبختانه مقوله ورزش مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوره پنجم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز مهم تلقی گردید و به برگزاری نخستین المپیاد ورزشی مهندسان با شرکت بیش از  هزار مهندس زن و مرد در هشت رشته ورزشی منتج شد .

 
جای خرسندی دارد که در سال 1392 نیز مسابقات استانی در رشته های مختلف ورزشی برگزار شده و هم اکنون نیز شاهد برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشوری فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در استان خراسان رضوی و در جوار مضجع شریف عالم آل محمد (ص) حضرت امام علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام هستیم و امیدوارم این حضور اعضای ورزشکار مهندس از استان ها به هم افزایی و هم گرایی بیشتر مهندسان در کشور و تبدیل شدن رقابت ها به رفاقت های فردی  و سازمانی مهندسان و ایجاد سلامت جسمی و روحی بیشتر در بین مهندسان بیانجامد .

 
آرزومندم این حرکت عظیم ورزشی مهندسان در سال های آتی و در دوره ششم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان ادامه و شاهد روزی باشیم تا از راه توجه به ورزش در اهداف سازمانی ، سند چشم انداز و سند راهبردی نظام مهندسی ساختمان در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان توفیقات بیشتری کسب نماییم. ان شالله.
A