شرکت عمران شهر جدید صدرا،در نظر دارد از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن استفاده نموده و با ایجاد هم افزایی بین بخش های مختلف ضمن کمک به رونق کسب و کار بخش خصوصی برنامه های بخش مسکن را اجرایی نماید
مدیر امور اعتباری بانک مسکن از پرداخت ۵۱۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۹۰۰۰ واحد در بافت فرسوده در سال جاری خبر داد و گفت: تهران،خراسان‌رضوی و اردبیل بیشترین تسهیلات بافت فرسوده را دریافت کردند.
نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در طرح ملی مسکن مهر گفت: تهران کلان‌شهری که تمام آب مورد نیاز خود را از حوضه‌های مجاور دریافت می‌کند، قرار است تأمین‌کننده آب شهر جدید پرند هم باشد.
اگرچه در دولت های پیشین، علیرغم وعده های داده شده نوسازی بافت های فرسوده شهری صرفا در حد شعار بوده و عملیاتی نشده است؛ اما این موضوع مهم به تازگی در دولت دوازدهم به عنوان اولویت مهم وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن معرفی شده...
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: تا یک ماه آینده به پاس فداکاری شهید مدافع حرم "محسن حججی" یک باب مدرسه را در شهر جدید پرند به نام این شهید بزرگوار افتتاح می‌کنیم.
معاون وزیر راه و شهرسازي و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: مترو تهران - کرج - شهر جدید هشتگرد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: نمایشگاه آثار دستی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم در خانه تاریخی لاجوردی زاده در حال برگزاری است.
به گفته سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در برنامه ششم توسعه نوسازی ۴۰۰ هزار واحد مسکن در محلات هدف مورد توجه است که شامل مسکن حمایتی می‌شود یعنی مسکنی که با سپرده‌گذاری و پرداخت تسهیلات ساخته یا خریداری شود که این برنامه جدا از نوسازی مسکن روستایی است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: در زمان فعلی با شهرهایی پاره پاره و به دور از اجتماع محوری روبه‌رو هستیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: طی ۱۰ سال اخیر نرخ رشد جمعیت در شهرهای جدید حدود ۸.۵ برابر نسبت به افزایش جمعیت شهرهای دیگر بوده است.
صفحه  از ۱۰