رئیس علوم پزشکی اهواز خبر داد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلای دو خدمه یک کشتی برزیلی به کرونا، گفت: مشخص نیست که کرونای این افراد از نوع موتاسیون‌یافته بوده است یا خیر.
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: وزارت نیرو با تخصیص آب به ۲۰۷ هزار هکتار از فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری موافقت کرده است و برای باقی اراضی فاز دوم که حدود ۲۶ هزار هکتار است، نوع اراضی در حال بررسی است.
نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: رها کردن و کنترل نشدن سفرها می‌تواند زمینه‌ساز موج جدید کرونا در کشور باشد و در این زمینه باید اقدامات قاطعی برای جلوگیری از سفرها انجام شود.
استاندار خوزستان در احکامی جداگانه مدیرکل انتظامی و مرزی و سرپرست معاونت اداره کل امور بانوان استانداری و همچنین دبیر ستاد انتخابات استان را منصوب کرد.
نایب رئیس اتحادیه آهن‌فروشان اهواز گفت: بعد از تعطیلات عید نوروز، بیشتر کارخانه‌های تولیدکننده مقاطع فولادی به دلیل افزایش دستمزد کارگران، از اعلام قیمت امتناع می‌کردند و در حال حاضر نیز به دلیل افزایش ٣٩ درصدی دستمزد کارگران، قیمت آهن نیز در بازار قطعا افزایش می‌یابد.
رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری اهواز با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل پرستاران کمبود نیروی انسانی است، گفت: در حال حاضر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز، نسبت پرستار به تخت ۰.۷ است در حالی که استاندارد آن در کشور ۱.۵ است و ما در این خصوص، نصف استاندارد کشوری هستیم.
سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
عضو هیات ‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برای رفع موانع تولید باید بهره‌وری بالا برود و اگر بهره‌وری در کشور اصلاح نشود، تولید نیز موفق نخواهد بود.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در خصوص فیلم رهاسازی پسماندهای نفتی در یک کانال آب روستایی که در فضای مجازی منتشر شده است، توضیحاتی ارائه کرد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به خطر بروز کرونای برزیلی در خوزستان، گفت: حتی اگر احتمال انتقال کرونای برزیلی کم باشد، باید حواس‌مان باشد زیرا هر چه جلوتر می‌رویم این واریانت‌ها خطرناک‌تر می‌شوند.
صفحه  از ۳۲