از ابتدای اجرای طرح نوسازی تاکنون بانک عامل بخش مسکن به ۳۹ هزار واحد مسکونی واقع در بافت‌های فرسوده تسهیلات نوسازی پرداخت کرده و این در حالی است که شرکت بازآفرینی شهری، نوسازی و بهسازی سالیانه ۱۵۰ هزار واحد را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرکل حریم شهرداری تهران از تهیه پیش نویس تفاهم نامه ای فی ما بین سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و اداره کل حریم شهرداری تهران برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده حریم شهر تهران خبر داد.
مدیر کل بنیاد مسکن فارس:
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: میزان نسهیلاتی که این بنیاد برای ساخت مسکن اقشار آسیب پذیر پرداخت می‌کند اکنون در قالب تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و وام رایگان ۳۰ میلیون تومانی تعریف شده اما به زودی با ابلاغ سازمان مرکزی این تسهلات به ۸۰ و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش می یابد.
اولین واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در یزد به بهره برداری رسیده، اما به متقاضیان واگذار نشده است.
پروژه برج‌های دوقلوی کیو خرم‌آباد سال ۹۳ کلنگ‌زنی شد و به گفته مسئولان قرار بود ۳۶ ماهه به بهره‌برداری برسد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از آغاز ساخت ۴۰۱ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان مانه‌وسملقان در قالب انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین کمیته امداد، بنیاد علوی و بنیاد مسکن خبر داد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: پروازهای فوق‌العاده جهت انتقال هم‌وطنان از مبداء کشورهای هند و پاکستان به ایران برقرار می‌شود .
رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد خبر داد:
رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن وجه مورد نیاز را واریز کرده اند، گفت: عملیات ساخت پروژه ۲۴۰ واحدی اقدام ملی مسکن در این شهرستان آغاز شده است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین تشریح کرد:
مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: ۲ هزار و ۲۵۰ واحد اقدام ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان قزوین احداث می‌شود که ستاد اجرایی فرمان امام، ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث یک هزار و ۵۰ واحد آن را برعهده دارند.
نگاهی به بازار اجاره در کهگیلویه و بویراحمد:
اواخر فصل بهار و فصل تابستان برای اجاره‌نشین‌ها فصلی خاص است که دنبال تمدید قرارداد یا اجاره کردن خانه و تعیین تکلیف واحد مسکونی اجاره‌ای خود هستند. در چند سال اخیر و به‌ویژه در سال جاری، اجاره بها روند رشد لجام گسیخته‌ای و بی حساب و کتاب داشته است.
صفحه  از ۴۶