اگر آسانسور محل کار یا خانه تان دچار مشکل شده باید آن را تعویض کنید. با این حال شاید فکر کنید لازم نیست متخصص بیاورید.
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اعلام برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ از متقاضیان خواست تا نسبت به ثبت‌نام تا ۲۲ اسفندماه اقدام کنند.
«جولان مافیای مسکن در استان ایلام باعث افزایش بی رویه قیمت ها برای خرید و اجاره بهای مسکن شده است» این جملات بخشی از یادداشت جبار صفربیگی فعال رسانه ای برای بازار است که در ادامه می خوانید.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه از عضویت حدود 15 هزار مهندس در این سازمان خبر داد و افزود: در بهترین حالت حدود 35 درصد این افراد مشغول به کارند و متاسفانه مابقی بیکار هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: نظام‌نامه ارتقای کیفیت ساخت و ساز در زنجان تدوین می‌شود.
توزیع ظرفیت‎های مهندسی در سامانه‎های مجریان و ناظران شفاف نیست که باید اصلاح آن هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.
عضو هیئت مدیره نظام مهندسی استان تهران با تاکید بر ضرورت بکارگیری مجری ذی صلاح در ساختمانها، گفت: صدور شناسنامه فنی ساختمان باید به عنوان یک مطالبه عمومی درخواست شود
مهندسین البرزی روز گذشته در اعتراض به عدم شفافیت مالی و حبس دستمزد ناظران و وجود مشکلات در ارجاع کار نظارت و قرارداد همسان نظارت اقدام به برگزاری اجتماع ساکت کردند.
مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۶۲۵ تأییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک‌ساله در استان صادر شده است.
چهار سال از روز تلخ ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت 16 آتش نشان و پنج شهروند می گذرد، چهار سالی که با وجود تجربه آن غم جبران ناپذیر و سنگین، باید درس های بسیاری از تبعات رسیدگی نکردن به نا ایمنی ها می گرفتیم، این در حالی است که طی روز های گذشته هشدار داده شده که بیش از ۱۰۰۰ ساختمان با خطر جدی مشابه پلاسکوی سابق رو به رو هستند.
صفحه  از ۱۰