رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد؛
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تلفات انسانی حوادث سیل و آبگرفتگی در کشورمان را ۷ نفر اعلام کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه خبر داد که در پی آن سه دستگاه خودرو و موتورسیکلت دچار حریق شده و۴۰ نفر از ساکنان که در ساختمان محبوس شده بودند نیز نجات داده شدند.
بنابر اعلام شرکت پتروشیمی بندر امام آتش سوزی دراین مجتمع که صبح امروز رخ داده بود، مهار شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام کرد:
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در اثر گودبرداری و ریزش آوار در خیابان نیاوران ۴ کارگر جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت و فوت 12 نفر در حادثه تصادف در جاده ورامین خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات عملیات سیل و آبگرفتگی را تشریح کرد
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح جزئیات عملیات امدادرسانی در استان‌های متاثر از سیل و آبگرفتگی از ادامه امدادرسانی‌ها در پنج استان و عملیات جستجو برای پیدا کردن یک مفقودی در استان البرز خبر داد و گفت: تا کنون پنج نفر بر اثر ریزش منزل مسکونی صاعقه و غریق سیلاب، جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انفجار و ریزش آوار یک ساختمان در منطقه پردیس گفت: تاکنون ۶ نفر زنده از زیر آوار بیرون آورده شده‌اند.
آدم‌های ساختمان پلاسکو حالا بعد از حدود ٧ماه از وقوع حادثه سرنوشت متفاوتی پیدا کرده‌اند.
سازمان مدیریت بحران سال گذشته مصوبه ای برای تصویب به شورای عالی شهرسازی برد که با صرف یک دهه کارکارشناسی نقشه گسل‌های تهران را تهیه و به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رساند.
معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور، سه چالش بحرانی تهران و سه اولویت مهمی را که مدیریت شهری جدید برای ایمنی تهران باید مورد توجه قرار دهد اعلام کرد.
صفحه  از ۵