در بازدید خبرنگاران حوزه بورس و بازار سرمایه از پایتخت شکر ایران مطرح شد؛
خوزستان، سرزمین نخل و نیشکر، میزبان جمعی از خبرنگاران حوزه بورس و بازار سرمایه بود؛ این خبرنگاران، با هدفی شیرین پا به پایتخت شکر ایران گذاشتند: آشنایی با ظرفیت‌های نیشکر در آستانه ورود به بورس.
در بازدید رئیس حوضه آبریز کارون بزرگ از نیشکر دعبل خزاعی مطرح شد؛
در این بازدید، دکتر رابعی غلامی رئیس حوضه آبریز کارون بزرگ به همراه مدیرانی از وزارت نیرو، از ایستگاه اصلی پمپاژ آب، پروژه آبیاری قطره‌ای زیرسطحی و همچنین ایستگاه ثانویه کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی دیدن کردند.
روح الله عمادی با حضور در مجموعه تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان از قسمت های مختلف این شرکت بازدید کرد
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: ۱۴ هزار قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در استان آماده واگذاری است.
حمید بهبهانی وزیر اسبق راه و ترابری در اثر بیماری درگذشت. وی در دولت نهم وزیر وزارتخانه سابق راه و ترابری بود.
وزیر راه و شهرسازی در نشست پایش عملکرد استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن:
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نشست پایش عملکرد استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، سال ۱۴۰۳ را سال ساخت مسکن دانست و گفت: در روزهای باقی‌مانده تا پایان سال آماده‌سازی زمین‌ها شتاب می‌گیرد تا در سال آینده که آن را سال ساخت مسکن نام‌گذاری کرده‌ایم، شاهد افزایش سرعت ساخت مسکن در کشور باشیم.
مسئول کمیته منطقه‌ای آبیاری و زهکشی خوزستان عنوان کرد؛
شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به‌عنوان بزرگ‌ترین بهره‌بردار منابع آب خوزستان، با هوشمندسازی و به‌کارگیری روش‌های نوین آبیاری، در زمینه مصرف بهینه آب کشاورزی پیشرو است
یکی از اهداف مهم و کلیدی گروه صنعتی شیلنگ و لوله خوزستان در زمینه بازاریابی و فروش، مشتری‌مداری و جلب رضایتمندی مشتریان است.ارتباط پیوسته و دائمی مشتریان و وفاداری ناشی از اعتماد متقابل و دوجانبه، موجب تقاضاهای متنوع مشتریان درافزایش تولید اتصالات این گروه تولیدی گردیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در سال جاری ۶۰ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان به بهره‌برداری رسید.
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی اعلام کرد: در تهران ۱۰۰ ساختمان بالای ۱۲ طبقه روی گسل قرار داشتند که تحقیقات لازم از لحاظ ساخت و شیوه آنها انجام شد.
صفحه  از ۲۴۵۵