کد خبر: ۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ 17 September 2011

10 هزار اشتراک برق در اهواز واگذار شد


 سازه نيوز:به گزارش پايگاه خبري صنعت ساختمان خوزستان و به نقل ازفارس:معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز از واگذاری 10 هزار و 774 اشتراک جدید برق به متقاضیان در شش ماهه نخست سال 90 خبر داد.


 موسی احسانی اظهارداشت: شهرستان اهواز هم اکنون دارای بیش از 423 هزار مشترک برق است که حدود 84 درصد آن را بخش خانگی، 12.5 درصد بخش تجاری، 3 درصد بخش عمومی و  مابقی مربوط به مشترکان صنعتی و کشاورزی است.


وی با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف انرژی در شهرستان اهواز مربوط به بخش‌های خانگی و صنعتی است، افزود: بخش خانگی اهواز به دلیل مصارف سرمایشی در تابستان بیشترین میزان مصرف برق را دارد اما بخش صنعت با وجود اینکه حدود  0.2 درصد از کل مشترکان را تشکیل می‌دهد به دلیل وجود صنایع سنگین حدود 29 درصد از مصرف برق اهواز را به خود اختصاص داده است.


معاون فروش و خدمات مشترکین شهرستان اهواز در ادامه گفت: در طول سال‌های اخیر اجرای طرح‌های ساماندهی شبکه برق موجب استقبال مردم و فروش چشمگیر انشعاب قانونی شده است به گونه‌ای که در طول سه سال اخیر که طرح‌های ساماندهی شبکه در 42 منطقه روستایی و شهری شهرستان اهواز اجرا شده بیش از 140 هزار اشتراک برق به مردم واگذار شده است.


احسانی حضور واحدهای فروش و خدمات مشترکین شرکت و پست بانک در محل و نصب لوازم اندازه‌گیری متقاضیان در یک روز را موجب تسریع در واگذاری انشعاب و استقبال و همراهی مردم دانست.