کد خبر: ۱۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ 15 April 2014

انتقاد باورساد از اجرای بی کیفیت پروژه سلمان فارسی


سازه نیوز:عضو شورای شهر اهواز گفت: جهت قدردانی از خدمات پرسنل و نیروهای شهرداری در ایام نوروزی انتظار می‌رود که پاداشی به آن‌ها اختصاص یابد.احمد باورساد در سی و پنجمین جلسه شورای شهر اهواز اظهار کرد: مجموعه خدمات شهری شهرداری اهواز و همچنین شخص شهردار کلانشهر اهواز در ایام نوروز با توجه به آمار بالای مهمانان نوروزی و رشد 45 درصدی توانستند به صورت مطلوب آراستگی شهر را حفظ کنند که جای تقدیر دارد.وی ادامه داد: در نتیجه تلاش پرسنل و نیروهای شهرداری در ایام نوروز انتظار می‌رود پاداشی برای قدردانی از خدمات آن‌ها در نظر گرفته شود.
عضو شورای شهر اهواز در رابطه با پیاده راه خیابان سلمان فارسی اذعان کرد: این پیاده راه از سال 89 آغاز و در بهمن 92 به پایان رسید، این پروژه با چهار پیمانکار، در قالب 16 گروه اجرایی و صرف چهار میلیارد تومان اعتبار به پایان رسید.
وی خطاب به معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: چه مسائلی باعث شد که تحت نظارت شما چنین کار بی‌کیفیتی انجام شود؟
باورساد اضافه کرد: عدم زیر سازی مناسب به نحوی که نشست در پیاده رو مشهود و سبب ترک در سنگ فرش شده است همچنین استفاده از سنگ فرش لب پر شده، عدم اجرای شیب طولی و عرضی که باعث تجمع آب به هنگام بارندگی می‌شود از جمله مشکلات این پیاده راه است.
وی تصریح کرد: این شرایط در حالی است که سه ماه از اتمام این پروژه گذشته است به نظر شما بعد از یک سال چه وضعیت فلاکت باری پیدا خواهد کرد.
عضو شورای شهر اهواز در پایان عنوان کرد: با این روند اجرای ناقص پروژه‌ها نباید انتظار اجرای پروژ‌ه‌های باکیفیتی را داشته باشیم.