کد خبر: ۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ 18 May 2014

عادل طیبی سرپرست مدیریت آموزش شهروندی شهرداری اهواز شد


طي حكمي از سوي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز، عادل طيبي به سرپرستي مديريت آموزش شهروندي و محمدرضا صفري به سرپرستي اردوگاه آسيب ديدگان اجتماعي منصوب شدند.
طي مراسمي محمد كيهاني توديع و عادل طيبي به سرپرستي مديريت آموزش شهروندي منصوب شد. طيبي پيش از اين كارشناس مطالعات فرهنگي و اجتماعي معاونت برنامه ريزي و توسعه بود. همچنين در همين مراسم منوچهر حسني مسئول قبلي اردوگاه آسيب ديدگان اجتماعي توديع و محمدرضا صفري به اين سمت منصوب شد، وي پيش از اين مسئول روابط عمومي سازمان تاكسيراني بود.
در اين مراسم امير آهن جان معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري ضمن تقدير از مديران سابق براي مديران جديد آرزوي موفقيت در ارائه خدمت به شهروندان اهوازي را نمود.
گفتنی است عادل طیبی ، کارشناس ارشد معاونت برنامه ریزی شهرداری اهواز بوده است که سال ها در این سمت فعالیت موثر از خود به جای گذاشته است.

طیبی از روزنامه نگاران برجسته و حرفه ای مطبوعات خوزستان محسوب می شود که صاحب عناوین استانی و کشوری نیز بوده است. از وی پژوهش های کاربردی در حوزه معضلات اجتماعی شهر اهواز موجود است که انتظار می رود در مسئولیت جدید بتواند از اندوخته های تئوری و عملی خود بهره مناسب ببرد.