کد خبر: ۱۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۳ 12 July 2014

اجرا بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهرداری شوشتر


سازه نیوز:شهردار شوشتر گفت: بزرگ‌ترین پروژه عمرانی ماه مبارک رمضان توسط شهرداری شوشتر در حال اجرا است.آرش دُر امروز اظهار کرد: بزرگ‌ترین پروژه عمرانی ماه مبارک رمضان توسط شهرداری شوش‌تر در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: بلوار عمار در شوش‌تر با طول یک هزار و 200 متر و عرض 15 متر در حال آسفالت است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و 920 تُن آسفالت در بلوار عمار به کار رفته است و این پروژه بزرگ همچنان ادامه دارد.

شهردار شوش‌تر تصریح کرد: در این پروژه 600 متر جدول‌کاری صورت می‌گیرد و یک هزار و 500 تُن بیس و 30 تُن قیر نیز به کار خواهد رفت.

دُر افزود: در پروژه بلوار عمار 6000 متر مکعب خاک برداری شده است و یک هزار و 500 متر جدول دوبل و 2 هزار و 500 متر جدول استفاده خواهد شد.

شهردار شوشتر همچنین در خصوص یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری گفت: پروژه پیاده روسازی جاده شوشتر به مسجدسلیمان با یک هزار و 300 متر طول و عرض سه متر تاکنون انجام شده است و یک هزار متر دیگر نیز درحال اجرا است.

آرش دُر خاطرنشان کرد: در بلوار ملاصدرا 4 هزار و 800 متر طول جدولکاری، 14 هزار و 600 متر بتن کاری و یک هزار و 700متر پیاده روسازی صورت گرفت.

وی درادامه اظهار داشت: جنب پایانه مسافربری شوشتر یک هزار و 400 متر پیاده روسازی نیز اجرا شده است.

شهردار شوشتر افزود: بدهی شهرداری به ادارات برق، آب و فاضلاب و مخابرات پرداخت و شهرداری شوشتر در این زمینه به روز شده است.