کد خبر: ۱۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ 08 August 2014

یک مدرسه ی نوساز ایذه در آستانه تخریب / تصاویر


سازه نیوز:در آستانه سال تحصیلی جدید مدرسه نوساز حضرت سمیه(س) که در حال تحویل به آموزش و پرورش شهرستان ایذه بود،با پیگیری های مالک اولیه زمین در حال تخریب است.یک باب مدرسه نوسازی شده با اعتبار بیش از یک میلیارد، واقع در پارک بهاران ایذه، به علت شکایت و پیگیری مالک اولیه زمین این ملک در آستانه تخریب کامل قرار گرفت.

با اینکه این مدرسه واقع در یکی از محلات قدیمی و شلوغ شهر واقع شده است و از سالها پیش به عنوان مدرسه مورد استفاده قرار میگرفته است، اما همواره مشکل مالکیت بر سر ساخت آن از سال 1341 تا به امروز وجود داشته است، تا اینکه با پیگیری شدید این موضوع در مراجعه قضایی توسط مالک زمین حکم در سال 91 به سود مالک صادر شده و اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه نیز به پرداخت مبلغ 1میلیارد تومان خسارت و تخلیه کامل این ملک محکوم شد.

حال باید دید با توجه به مشکلات موجود در سکوت نماینده شهرستان و مسئولین آموزش پرورش با توجه به کمبودهای محیط آموزشی این امر مهم به کجا خواهد رسید.

جهانبخش قلاوند فرماندار ایذه در خصوص مشکل پیش آمده ضمن ابراز تاسف اذعان داشتند: این گونه کارها و تخریب مدرسه که زمینه ساز کارهای فرهنگی و فرهنگ سازی است مانند خراب کردن یک مسجد می باشد.

24750_503

 

مرجع:خوزنیوز

 
برچسب ها: مدرسه نوساز ، ایذه ، تخریب
قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
0
چرا کسی به فکر دانش اموزان این شهر نیست ؟..چرا باید این مشکلات پیش بیاید ؟مگر نمی دانستند که این مدرسه مشکل مالکیتی دارد: