کد خبر: ۱۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ 10 September 2014

آغاز فاز عملیاتی خط مشی کاری و راهبردهای عملی سازمان نظام مهندسی ساختمان


سازه نیوز:فاز عملیاتی خط مشی کاری و راهبردهای عملی سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابلاغ مهندس اکبر ترکان به استان های معین آغاز شد.به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی ، با ابلاغ رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، دبیرخانه کمیته های اجرایی خط مشی کاری و راهبردهای عملی سازمان نظام مهندسی ساختمان شروع به فعالیت نمود.

در این ابلاغ ، بر سیاست استفاده از ظرفیت و تجارب ارزنده کلیه استان های کشور تاکید شده است . شایان ذکر است که خط مشی مذکور در ابتدای سال جاری در سیزده بند پیشنهادی به تمامی استان ها ارسال شد و پس از دریافت نظرات کارشناسی اعضای هیات مدیره سازمان استان ها ، متن نهایی در هفده بند به هفدهمین اجلاس هیات عمومی که با حضور کلیه هیات مدیره های استانی در تیرماه سال جاری در تهران برگزار شد ارائه و با رای قاطع به تصویب رسید.

تولید و عرضه ساختمان توسط سازندگان صاحب صلاحیت و دارای کارنامه حرفه ای قابل دسترس ، محور اصلی این خط مشی بوده و اجرای کامل آن ، نوید بخش تامین منافع بهره بردار و تضمین کیفیت ساختمان خواهد بود .

با نظر شورای مرکزی و با ابلاغ مهندس ترکان بخش عمده ای از برنامه ریزی به منظور وصول اهداف راهبردی مذکور به استان ها واگذار شده است .

در ابلاغ رییس شورای مرکزی تاکید شده است که رییس ستاد اجرایی خط مشی و سایر اعضای هیات رییسه شورای مرکزی در انجام برنامه های مذکور از هر نوع همکاری دریغ نخواهند کرد.
ر