کد خبر: ۱۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳ 20 October 2014

سمینار ارزیابی خطرات ناشی از بلایای طبیعی در شوشتر برگزار شد


سازه نیوز:نایب رئیس نظام‌ مهندسی ساختمان شوشتر از برگزاری سمینار ارزیابی خطرات ناشی از بلایای طبیعی در شهرستان خبر داد و گفت: حضور مهندسان در این سمینار چشم‌گیر بود.محمدعلی نورالله در سمینار ارزیابی خطرات ناشی از بلایای طبیعی در شهرستان اظهار کرد: حضور گسترده مهندسان شوشتر در سمینار خطرات بلایای طبیعی و ارزیابی آن تأثیر بسیار زیادی در مدیریت شهری دارد.

وی افزود: روسای اداره‌های شهرستان در این همایش حضوری فعال داشتند و این حضور می‌تواند باعث افزایش ایمنی در ساخت‌وسازها و تصمیم‌گیری‌های آینده شود.

نورالله با اشاره به اینکه برگزاری چنین سمینارهایی در شهرستان دنبال می‌شود، افزود: قرار است چنین سمینارهایی در شهرستان تکرار شود و از برگزاری عمومی به تخصصی تبدیل شود تا بتوان شاهد تأثیرگذاری بیشتر این تجمع‌های عملی باشیم.

نایب رئیس نظام‌ مهندسی ساختمان شوشتر تأکید کرد: به‌منظور ارتقای سطح آموزشی و علمی مهندسان در سطح شهرستان از ابتدای سال تاکنون دو سمینار علمی برگزار شده که با استقبال مهندسان این سمینارها تکرار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همکاری دستگاه‌های دولتی می‌تواند باعث بهبود شرایط ایمنی در ساختمان‌های شهرستان شود، افزود: باید برای بهبود شرایط ایمنی در برابر زلزله ابتدا اداره‌های پیشگام تحول در بخش ساختمان‌سازی شوند و به این دلیل در سمینار امروز رئیس اداره‌های شوشتر نیز دعوت‌ شده‌اند تا در این زمینه به تبادل نظرات بپردازند.

در این سمینار تخصصی سخنرانی‌های تخصصی و کاربردی برای مهندسان و حضار ارائه شد که سطح علمی همایش را نسبت به سایر سمینارهای هفته بلایای طبیعی ارتقا داد.