کد خبر: ۱۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۳ 27 October 2014

تعیین تکلیف پیمانکاران مشغول در طرح جابه‌جایی منازل مناطق آلوده مسجدسلیمان


سازه نیوز:معاون عمرانی استاندار خوزستان از تعیین تکلیف پیمانکاران مشغول به کار در طرح جابه‌جایی منازل مناطق آلوده شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.احمد سیاحی اظهار کرد: پیمانکاران زیادی در طرح آماده‌سازی منازل نیمه‌کاره موجود در شهرستان مسجدسلیمان مشغول به کار هستند که این پیمانکاران به دلیل مشکلات در پرداخت اعتبارات دچار مشکلاتی شده‌اند و در شرایط کنونی اصرار زیادی دارند که محل پروژه را ترک کنند که باید بنیاد مسکن در این زمینه تلاش کند تا در اسرع وقت پیمانکاران تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: به‌منظور تعیین تکلیف پیمانکاران مدت 21 روز مهلت داده‌ شده تا بنیاد مسکن استان خوزستان مراتب را پس از بررسی به استانداری خوزستان اعلام کند.

سیاحی با اشاره به اینکه باید مشکل پیمانکاران برطرف شود، خاطرنشان کرد: قرار نیست به پیمانکاران فشار وارد شود، هر پیمانکاری وضعیت خود را بهتر می‌داند و بهتر است درباره فعالیت و یا عدم فعالیت این گروه‌های انتخابی، خود آن‌ها اظهارنظر کنند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاً قصد اخراج پیمانکاران را نداریم، خاطرنشان کرد: اصلاً منظورمان از تعیین تکلیف اعمال ماده 46 و 48 شرایط عمومی پیمان نیست، بلکه باید بر اساس نظر پیمانکاران با آن‌ها برخورد شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان افزود: برای اجرای پروژه هیچ شکی به خود راه نمی‌دهیم و در آینده نزدیک شرایط را با بررسی کارشناسی برای استاندار خوزستان تشریح خواهیم کرد تا ایشان برای تأمین اعتبار تکمیل واحدهای نیمه ساخته در این شهرستان با وزیر نفت مکاتبه کند.

سیاحی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تکمیل واحدهای نیمه ساخته قابل سکونت کردن آن‌ها مدنظر است و سایر موارد مانند فضای سبز و... ازجمله مسائلی است که باید اجرایی شوند ولی هیچ‌کدام اولویت نخست را ندارند.

وی گفت: این شهرک تأسیس‌شده همه تأسیساتش استاندارد و زیرزمینی است و استحقاق مردم مسجدسلیمان است که از این امکانات بهره‌مند شوند و هیچ منتی بر مردم این شهرستان نداریم.