کد خبر: ۲۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ 07 February 2015

شورای شهر و شهرداری ایذه به‌ فکر رفع مشکلات خیابان‌های شهر باشند





سازه نیوز:امام جمعه ایذه گفت: با توجه به نزدیک بودن عید نوروز و وضعیت نا‌مناسب خیابان‌های شهر، شهرداری و شورای شهر باید به‌ فکر رفع مشکلات آن باشد. حجت‌الاسلام سیدکمال موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان به روز ۱۹ بهمن و گراییدن نیروی هوایی به انقلابیون اشاره کرد و افزود: این حرکت نیروی هوایی حماسه‌ای کم‌نظیر بود که سربازان آن آفریدند.






وی این حرکت نیروی هوایی را یک ریسک بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: در روزی که هنوز معلوم نبود جمهوری اسلامی مستقر و حکومت پهلوی خارج شود، این افراد خود را به‌ خطر انداختند و با نیروهای مردمی همراه شدند.


خطیب جمعه ایذه ادامه داد: اعلام حمایت نیروی هوایی از امام، ضربه محکمی بود که بر پیکره رژیم منحوس پهلوی وارد و باعث زودتر به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران شد.


موسوی با اشاره به‌ وضعیت نا‌مناسب سلاحی و دفاعی کشور در زمان پهلوی و وابستگی به کشورهای خارجی تصریح کرد: بستن فکر جوانان کشور و جلوگیری از اختراعات در آن زمان باعث این کمبودها بود.


وی با اشاره به افتخارات دفاعی کشور در سال‌های اخیر افزود: خود‌کفایی‌های امروز کشور ناشی از توجه به جوانان و پرداختن به ایده‌ها و اختراعات آنهاست.


وی به ۲۱ بهمن سالروز شکسته شدن حکومت نظامی در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: این موفقیت در آن‌ زمان، نشان از ایستادگی مردم کشور در مقابل تهدیدات بود و مردم ما تا به امروز نشان داده‌اند در مقابل هیچ تهدیدی نمی‌هراسند و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.


امام جمعه ایذه اضافه کرد: دشمن این ایستادگی مردم را می‌بیند که بارها با استفاده از گزینه نظامی برای حمله به کشور پشیمان شده، زیرا می‌داند که روی آوردن به گزینه نظامی کار بسیار بچه‌گانه‌ای است.


موسوی با بیان اینکه مردم از نظام و انقلاب خسته نشده‌اند، تصریح کرد: آنچه که روح مردم را آزار می‌دهد، حضور برخی افراد در قالب مسئول و مدیر است که در ادارات مشغول به‌ کار بوده و با ظلم خود با اندیشه‌های امام و ارزش‌های نظام مقابله می‌کنند.


وی افزود: مردم با دیدن بی‌عدالتی در برخی از ادارات دل‌آزرده می‌شوند و این ناراحتی از مدیران و کارمندان، به‌ معنای ناراحتی از نظام و اسلام نیست.


امام جمعه ایذه با اشاره به اینکه مسئولان باید بدانند به‌روی چه صندلی‌هایی نشسته‌اند، افزود: این جایگاه یک جایگاه مقدس است، زیرا که برای استقلال و به‌دست آوردن آن، شهدای زیادی را در این راه داده‌ایم و مسئولان ادارات باید به‌ فکر خدمت به‌ مردم باشند.


وی در ادامه با بیان اینکه عید نوروز نزدیک است، شهرداری و شورای شهر ایذه باید بیشتر به‌فکر شهر باشند، افزود: وضعیت خیابان‌ها، جداول و... در سطح شهر نابسامان است و باید بیشتر به آن رسیدگی شود.


موسوی در پایان اضافه کرد: خیابان‌های شهر نباید این‌قدر نامنظم باشد و مسئولان امر در شهرستان باید به‌ فکر توسعه آن بوده و شهر را برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده کنند.


 
برچسب ها: شهرداری ، ایذه ، امام جمعه