کد خبر: ۲۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ 08 March 2015
در بازدید از شرکت شلینگ و لوله خوزستان مطرح شد:

مراکز تولیدی محصولات ساختمانی استاندارد معرفی شوند


سازه نیوز:نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: باید در جهت افزایش ارتباطات با مراکز صنعتی تلاش بیشتری داشته باشیم تا مهندسان ما به صورت عملی تولید را بینند و با یک محصول با کیفیت آشنا شوند و همان محصول را برای سازنده ها و انبوه  سازان تعریف کنند.





به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، اعضای گروه تخصصی مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان از شرکت "شیلنگ و لوله خوزستان "بازید کردند.

در این بازدید عباس مددی، مدیر عامل شرکت شیلنگ ولوله خوزستان، اظهار کرد:  این شرکت بزرگترین تولید کننده لوله های استاندارد pvc درخوزستان است که با نصب سیستم های استاندارد،  کالاهای خوب وباکیفیت به مشتری ارائه می دهد .

۱ (۴)

وی خاطرنشان کرد :  این شرکت در سال  ۶۲ تاسیس شده است و با تاکید بر کیفیت ، نوآوری ، قیمت مناسب ورضایت مشتری محصولات تولیدی را بطور مداوم درآزمایشگاه کنترل کیفی مورد بررسی قرارمی دهد وبانشان گذاری به بازار مصرف عرضه می نماید .

مدیر عامل شرکت شیلنگ ولوله خوزستان تصریح کرد :  دراین شرکت انواع لوله های واتصالات upvc درسایزها مختلف از ۲۰ تا ۲۵۰ میلی متر ساخته می شود و نصب آسان، مقاومت در برابر آتش، عایق الکتریکی خوب، تجدید نشدنی وسازگاری با محیط زیست و اثربخشی درکاهش انرژی برترین ویژگی محصولات این شرکت محسوب می شود.

وی افزود: اینکه تولید کنندگان خود را موظف به تولید جنس مرغو ب واستاندارد بدانند ودراین راستا گام بردارند عامل موفقیت تولید کنندگان است که همه باید دراین مسیر پیش قدم شوند تا شاهد پیشرفت صنعت ساختمان در کشور باشیم .

عبدالحمید قندریز، نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در این بازدید اظهار کرد: هدف این است که با مراکز تولیدی استاندارد صنعت ساختمان ارتباط بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رعایت استاندارد موضوع مهمی است که باید تولیدکنندگان مدنظر قرار دهند تصریح کرد: بازدید از مراکز صنعتی و تولیدی مصالح ساختمانی از برنامه های سال ۹۳ و ۹۴ است که شرکت شیلنگ و لوله خوزستان از جمله    این مراکز است که مورد بازدید قرار گرفته     است.
قندریز خاطر نشان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال ۹۳ با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، ضمن بازدید از کارخانه ها و مراکز تولیدی مشابه قصد داریم با معرفی آن ها به جامعه مهندسی، در جهت کمک به اقتصاد خوزستان حمایت عملی هم داشته باشیم.


۱ (۸)

وی اضافه کرد: باید در جهت افزایش ارتباطات با مراکز صنعتی تلاش بیشتری داشته باشیم تا مهندسان ما به صورت عملی تولید را بینند و با یک محصول با کیفیت آشنا شوند و همان محصول را برای سازنده ها و انبوه  سازان تعریف کنند.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه خوزستان از استان هایی است که ساخت و ساز بسیار در آن انجام می شود معرفی شرکت های تولیدکننده محصولات ساختمانی استاندارد به کیفیت و ارتقا کیفیت ساخت و ساز کمک می کند.

 

وی افزود: شرکت های تولیدکننده محصولات و مصالح ساختمانی می توانند با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان سمینارهای تخصصی برگزار کنند و همچنین کارگاه های آموزشی را میزبانی کنند.

همچنین در این بازدید که با همراهی اعضای کمیته تخصصی مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان بود این اعضا به بیان نقطه نظرات خود راجع به کیفیت کالاها، استفاده از محصولات دارای نشان استاندارد برای تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز ساختمان های در شرف ساخت و همکاری برای تامین نیازهای تفاهم نامه سازمان آب و فاضلاب و سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان پرداختند.

۱ (۲)