کد خبر: ۲۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ 18 April 2015

پنجمین جشنواره شهر و رسانه تیر ماه برگزار می‌شود


سازه نیوز:مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اهواز از برگزاری پنجمین جشنواره شهر و رسانه در تابستان امسال خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف توسعه فرهنگ رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی و مشارکت شهروندان در اداره امور شهر برگزار می‌شود.

فرزین حاتمی کاکش موضوعات پنجمین جشنواره شهر و رسانه را شامل مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، نوسازی بافت‌های فرسوده، حمل و نقل عمومی و ترافیک، خدمات شهری، پرداخت به موقع عوارض، شهروندان و آسیب‌های اجتماعی، شهرسازی، زیباسازی و طراحی المان‌های شهری، شهروندان، پاکیزگی شهر و مدیریت تفکیک پسماندها، پارک‌ها و فضای سبز و فعالیت‌های عمرانی در شهر عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اهواز توضیح داد: این جشنواره در ۹ بخش سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی و گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و کاریکاتور برگزار می‌شود و شرکت کنندگان باید آثار خود را که در فاصله زمانی تیر ۹۳ تا فروردین ۹۴ در یکی از نشریات محلی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری استانی و ویژه‌نامه‌های استانی نشریات سراسری دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حاتمی کاکش اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره به نشانی اهواز، امانیه، خیابان دز شرقی، نبش خیابان عارف روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اهواز مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۳۳۳۶۴۲۶ تماس بگیرند.

وی گفت: این جشنواره در تیر ماه سال جاری با حضور داوران برجسته در رشته‌های یاد شده برگزار و از برگزیدگان جشنواره تقدیر خواهد شد