کد خبر: ۲۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ 30 May 2015

کتاب گودبرداری و سازه های نگهبان منتشر شد


سازه نیوز: کتاب گودبرداری و سازه های نگهبان(ویژه ارتقا پایه) تالیف حمیدرضا اشرفی منتشر شد.

به گزارش سازه نیوز، کتاب گودبرداری و سازه های نگهبان (ویژه دوره های ارتقاپایه) براساس آخرین ویرایش مقررات ملی ساختمان و سایر دستورالعمل ها و آیین نامه های کشور شامل ویرایش جدید نمودارهای کمک طراحی و نقشه های سازه های نگهبان خرپایی به انضمام مبانی و روش های مهندسی تخریب ساختمان ها توسط دکتر حمیدرضا اشرفی تالیف شد.

 

 

کتاب حاضر به گونه ای نوشته شده است که برای کلیه مهندسان عمران و معماری به صورت خودآموز قابل استفاده باشد و در عین حال جامعیت کاملی برای تدریس در دوره های نظارت و اجرای ارتقا پایه ی اشتغال به کار مهندسان داشته و تمامی مطالب مورد نیاز را در این زمینه به خوبی پوشش می دهدخوانندگان با مطالعه ی این کتاب آگاهی بسیار خوبی دراین زمینه و کلیه جوانب پیدا خواهند کرد.

از جمله ویژگی های این کتاب، ارائه ویرایش جدید نمودارهای کمک طراحی و نقشه های سازه های خرپایی است که با استفاده از آن ها خوانندگان محترم می توانند این سازه ها را به سهولت طراحی کرده و نقشه های اجرایی آن را ارائه دهند.

قابل ذکر است دکتر حمیدرضا اشرافی عضو کمیته تخصصی تدوین مبحث نهم مقررات ملی ساختمان و مدرس رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان و عضو هیئت علمی دانشگاه رازی است، همچنین وی کتاب های اصول و مبانی گودبرداری و سازه های نگهبان و گودبرداری و سازه های نگهبان (ویژه آزمون نظام مهندسی) تالیف شده است.