کد خبر: ۲۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ 30 May 2015
با حضور جامعه مهندسی و دانشگاهی استان؛

مراسم یکمین سالروز درگذشت زنده یاد دکتر نظری برگزار شد


۴

سازه نیوز: ، یکمین سالروز درگذشت دکترسیروس نظری پرچستان عصر روز پنجشنبه در مسجدالنبی شهرستان ایذه برگزار شد.

به گزارش سازه نیوز، یکمین سالروز درگذشت "دکتر سیروس نظری پرچستان"، نایب رئیس فقید سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و معاون عمرانی دانشگاه آزاد اهواز، عصر روز پنجشنبه  هفتم خرداد ماه ۹۴در مسجدالنبی شهرستان ایذه برگزار شد.

در این مراسم جمعی از اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، مسئولان نظامی و انتظامی استان و شهرستان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، به نمایندگی از جامعه روحانیت ،دکتر  حسن خدمتگزار، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی ایذه، به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و سعید کیوانی،مدیر  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، به نمایندگی از جامعه مهندسی به بیان ویژگی های زنده یاد نظری پرداختند.

زنده یاد دکتر  سیروس نظری، ۲۱ خرداد ماه سال گذشته در بیمارستان شهید بقایی اهواز دارفانی را وداع گفت، وی متولد۱۳۵۴دارای مدرک دکترای عمران با گرایش آب و فاضلاب بود.
باوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
پس از گذشت یکسال از این ضایعه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و جامعه مهندسی تسلیت می گویم و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم را از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم
.NH.
|
Canada
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
0
روحش شاد