کد خبر: ۲۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۴ 22 June 2015
طی نامه ای از سوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اعلام شد؛

معرفی اعضای هیأت اجرایی و نظارت ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره


سازه نیوز: در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین نامه اجرایی آن انتخابات اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در سال جاری برگزار خواهد شد و لذا ترتیبات مربوط در زمان قانونی آغاز شده است.

از آنجا که در این راستا آگاهی اعضای محترم سازمان از روند برگزاری انتخابات براساس موازین قانونی آن در جهت ایجاد اطمینان بیشتر و آمادگی لازم برای شرکت گسترده در انتخابات مفید خواهد بود ، لذا موارد مربوط را به شرح زیر به اطلاع کلیه اعضای محترم سازمان استان می رساند.

به موجب ماده ۶۲ آئین نامه اجرایی ، تعداد دو برابر مورد نیاز از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان جهت عضویت در «هیأت اجرایی انتخابات» پیشنهاد شده اند که آن ها از بین خود تعداد نصف اعضاء را به عنوان اعضای هیأت اجرایی به شرح زیر برگزیده اند.

آقای مهندس احمد بناری ، هدایت اله زارع زاده ، حبیب اله زربخش ، مجید عبائیان ، عبدالرضا فقهی ، علی فیلی و علی قارونی

به موجب ماده ۶۲ آئین نامه اجرایی «وزارت راه و شهرسازی» دستگاه نظارت می باشد و هیأتی که در هر استان در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل می گردد ، دستگاه نظارت استان است که آقای مهندس منوچهر رحمانی به سمت رئیس و آقای مهندس محمد رضا تیزنوبیک، عبدالکریم درویش زاده، جمال الدین عمید زاده و خانم مهندس اشرف عسکری به عنوان اعضای دستگاه نظارت استان تعیین و معرفی شده اند.

اعلام شرایط عضویت در هیأت مدیره ، تعیین مهلت قبول تقاضای داوطلبی ، تعیین زمان برگزاری انتخابات و سایر مسائل مربوط متعاقباً از طریق اطلاعیه های  «هیأت اجرایی انتخابات» اعلام خواهد شد.

در خاتمه امید است که کلیه اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با شرکت گسترده در انتخابات رسالت حرفه ای خود را در این امر خطیر به انجام برسانند.