کد خبر: ۲۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ 15 September 2015
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان:

۳۰ میلیارد تومان برای مسیر اهواز به چزابه هزینه شده است


سازه نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۱۵ کیلومتر بهسازی و ۶ کیلومتر چهار بانده کردن مسیر اهواز تا چزابه را با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان انجام دادیم.
منوچهر رحمانی ظهر امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: نمی‌دانم چرا استانداری هرآنچه را که خود متعهد می‌شود، انجام نمی‌دهد ولی هرجایی که ما باید کاری انجام دهیم و انجام نشود مواخذه می شویم. به هرحال برای انجام هر کاری اعتبارات وعده داده شده آن باید تأمین شده و بعد هم کار عملیاتی شود.

وی افزود: در ارتباط با پارکینگ‌های لازم برای زوار نیز نیروهای ما در حال فعالیت هستند. طی یک سال اخیر ۳۰ میلیارد تومان در مسیر اهواز به چزابه هزینه کرده‌ایم در حالی که فقط ۶ و ۴ دهم میلیارد از آن اعتبار وعده شده را به ما اختصاص دادند. با چنین وضعیتی تازه به ۲۰ میلیارد تومان قراداد جدید هم نیاز داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: اولویت کارهای خود را بر ایجاد ایمنی جاده‌ها در مسیر بین سوسنگرد و بستان متمرکز کرده و همه امکانات خود را در این زمینه بسیج کرده‌ایم. به هر حال هر دستگاهی ظرفیت و توان مدیریتی خاصی داشته و همین جا اعلام می‌کنم که بیشتر از این توان نداریم.

رحمانی عنوان کرد: در بخش مسائل مالی باید بدویم ولی وقتی پولی نمی‌دهند، فایده‌ای ندارد. بحث ساخت پارکینگ برای زوار از بعد از شهرستان سوسنگرد در حال انجام است ولی توانایی ساخت از اهواز تا سوسنگرد را نداریم.

وی بیان کرد: ۱۵ کیلومتر بهسازی و ۶ کیلومتر چهار بانده کردن مسیر اهواز تا چزابه را با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان انجام دادیم. در حال حاضر بین سوسنگرد و بستان شانه جاده‌ای نداشته و برای استقرار ایمن مواکب و تأمین امنیت شانه سازی برای ما بهتر خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد: امسال در زمینه اربعین به لحاظ معبر جاده‌ای نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد وضعیت بهتری خواهیم داشت. البته برخی روکش‌های آسفالتی هم به صورت مقطعی باقی مانده است.

رحمانی در پایان گفت: متأسفانه استانداری به ما پول اختصاص نداده و حتی اجازه برگزاری مناقصه هم نمی‌دهد.

مرجع :مهر
برچسب ها: جاده ، اهواز ، چزابه